تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اعزام حجاج خراسانی به حج تمتع از فرودگاه بین المللی مشهد پایان یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی خبر داد؛

عملیات اعزام حجاج خراسانی به حج تمتع از فرودگاه بین المللی مشهد پایان یافتمحمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: اعزام 12 هزار و 683 زائر بیت ا... الحرام از استان‌های خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی با موفقیت و بدون هیچ مشکلی انجام شد.

وی با بیان اینکه اعزام زائران خراسانی در قالب 91 کاروان، از تاریخ 28 تیرماه سال جاری آغاز و امروز 20 مردادماه به پایان رسید افزود: حاجیان با 36 پرواز هواپیمایی سعودی عازم عربستان شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی تصریح کرد: عملیات بازگشت زائران خراسانی به کشور از تاریخ پنجم شهریورماه 97 تا 20 شهریورماه انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام// م. ه.


پایان عملیات اعزام حجاج خراسانی به حج تمتع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اعزام حجاج خراسانی به حج تمتع از فرودگاه بین المللی مشهد پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..