تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی غیر مجاز آهو در رشتخوار

دستگیری شکارچی غیر مجاز آهو در رشتخواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جواد گلچین سر پرست اداره محیط زیست رشتخوار گفت: در پی اطلاع از شکار آهو در منطقه پیشنهادی حفاظت شده هزار راه ، واقع در بخش جنگل مبنی بر شکار غیر مجاز پستانداران وحشی حمایت شده توسط افرادی سودجو تحقیقات آغاز و یک نفر در این راستا دستگیر شد.

وی افزود: با رصد نامحسوس وکسب اخبار موثق، مامورین یگان این نمایندگی پی بردند، که شکارچیان طی چند روز گذشته اقدام به شکار یک راس آهو در منطقه پیشنهادی حفاظت شده دشت هزار راه کرده اند و اجزای آن را در منزل نگهداری می‌کنند.


سر پرست اداره محیط زیست رشتخوار گفت: با هماهنگی واخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان از منزل متخلف بازرسی بعمل آمد، که اجزای یک راس آهو، یک قبضه اسلحه دو لول دارای مجوز حمل وتعدادی فشنگ مربوطه کشف وضبط گردید.

انتهای پیام // ف. ک

دستگیری شکارچی غیر مجاز در رشتخوار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی غیر مجاز آهو در رشتخوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..