تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی جوی نسبتا پایدار بر سطح استان تا اواسط هفته

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهرام چاره خواه کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز شنبه تا اواسط هفته جوی نسبتا پایدار بر سطح استان حاکم خواهد بود؛ و پدیده قابل ملاحظه در این مدت وزش باد گاهاً شدید و امکان رشد موضعی ابر در ساعات بعد از ظهر می‌باشد.
وی افزود:همچنین با توجه به نفود زبانه‌های سامانه پر فشار واقع بر روی دریای خزر به سطح استان طی امروز تا ظهر فردا شاهد کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما بخصوص برای نیمه شرقی و شمالی استان خواهیم بود به دنبال آن از بعدازظهر فردا تا آخرهفته دما دوباره روند افزایشی داشته و احساس گرمای هوا در این مدت پیش بینی می‌شود.
چاره خواه بیان کرد: بعلت شکل گیری جریانات شرقی و شمال شرقی بر روی استان در طول شب و اوایل صبح، احساس خنکی نسبی هوا در این مدت دور از انتظار نخواهد بود.
در حال حاضر دمای هوای استان ۴۰ درجه سانتیگراد است.
انتهای پیام/م
کاهش دمای هوا در استان کردستان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی جوی نسبتا پایدار بر سطح استان تا اواسط هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..