تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه مونوریل قم برای بخش گردشگری استفاده می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ، نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به موانع پیشرفت استان قم گفت: یکی از این موانع، تقسیم‌بندی‌های جغرافیایی است، استان قم تک شهرستانی است و به همین دلیل بودجه کمتری به این استان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال الحاق شهرستان‌های دارای سنخیت با استان قم همچون محلات و دلیجان به این استان هستیم عنوان کرد: خط انتقال آب از سد کوچری به شهر قم از شهرستان‌های دلیجان و محلات می‌گذرد و برای جلوگیری از چالش در آینده باید این شهرستان‌ها به استان قم ملحق شود.

ذوالنور اجرای طرح منوریل در شهر قم را یک عمل اشتباه دانست و بیان کرد: این طرح توجیه اقتصادی نداشت، منوریل در مسیری ایجاد شد که امکان ادامه آن از مقابل حرم حضرت معصومه(س) وجود ندارد، ادامه منوریل قم به منطقه پردیسان و فرودگاه قم هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که امکان تامین آن در وضعیت کنونی وجود ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم شهرستان‌های دلیجان و محلات برای الحاق به استان قم آمادگی دارند و نامه ای در این خصوص با امضای نمایندگان قم و دلیجان و محلات به دولت ارسال شده است، منتظر مطرح شدن لایحه تقسیمات جغرافیایی در صحن مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به این مساله هستیم.

وی در پایان یادآورشد: پرونده منوریل قم بسته نشده است، مصلحت در تخریب این پروژه نیست و هزینه تخریب منوریل قم کمتر از هزینه تکمیل آن نیست، راهکار واگذاری این پروژه به بخش خصوصی برای استفاده در بخش گردشگری مطرح است.

انتهای پیام/ح

پیگیری الحاق دلیجان و محلات به استان قم /اجرای منوریل از ابتدا اشتباه بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه مونوریل قم برای بخش گردشگری استفاده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..