تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرگونه فعالیت کانگ فوتوآ 21 در استان زنجان غیرقانونی است/ این انجمن افکار انحرافی را در بین جوانان توسعه می‌دهد/ نیروی انتظامی باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد

ساعت: 18:42 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1397047

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هرگونه فعالیت کانگ فوتوآ 21 در استان زنجان غیرقانونی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه 46 رشته بخش بانوان و 50 رشته در بخش مردان در استان فعال هستند، اظهار کرد: در کل 295 هیئت ورزشی در سطح استان زنجان فعال هستند.

وی با اشاره به آمار بیمه شدگان ورزشی استان ابراز کرد: در سال 96 تعداد 47 هزار بیمه شده ورزشی داشتیم که این آمار در سال 97 تا به امروز 24 هزار و 422 نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد دعوت شدگان به تیمهای ملی اقایان را 60 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 30 نفر برگزیده شدند و در بخش بانوان نیز 40 برگزیده در تیمهای ملی داشتیم.

وی با اشاره به کسب 42 مدال برون مرزی توسط ورزشکاران استان زنجان خاطرنشان کرد: تعداد مجامع برگزار شده در استان در طول امسال 12 مورد بوده است.

خلیلی با اشاره به مسابقات بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی گفت: 21 ورزشکار و مربی زنجانی در  بازیهای آسیایی جاکارتا حضور دارند که 17 ورزشکار و 4 مربی هستند.

وی بیان کرد: در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نیز تا این لحظه حضور 23 ورزشکار و مربی قطعی شده که 15 ورزشکار و 8 مربی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به انعقاد تفاهم نامه با شرکتهای روی پاسارگاد برای حمایت از مدال آوران بازیهای آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: برای طلایی های این مسابقات یک دستگاه خودروی پراید اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در 90 روستا ایجاد خانه‌های روستایی را در دستور کار قرار دادیم، خاطرنشان کرد: خانه‌های روستایی تا به امروز در 44 روستا تجهیز شده و بقیه روستا نیز در برنامه قرار گرفته‌اند.

خلیلی با اشاره به هفته ازدواج عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی را برای این هفته پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته 9615 مورد ازدواج و 1412 مورد طلاق داشتیم، افزود: در دو ماهه امسال  نیز 2130 ازدواج و 285 مورد طلاق به ثبت رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 25 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می دهند، اظهار کرد: تعداد سازمانهای مردم نهاد استان زنجان نیز 69 مورد است.

وی در خصوص آموزش رقص در باشگاه‌های استان نیز گفت: در هر باشگاهی که این اتفاق بیفتد غیرقانونی بوده و در اسرع وقت نسبت به تعطیلی آن اقدام خواهد شد.

خلیلی با بیان اینکه تمرین آقایان با بانوان نیز ممنوع است مگر آموزشها تئوری باشد، ابراز کرد: در هر سالنی آموزش مختلط را مشاهده کنیم نسبت به تعطیلی آن اقدام خواهیم کرد، در یکی از شهرستانها این اتفاق را شاهد بودیم که مقصر ورزش و جوانان نبود.

وی در خصوص فعالیت غیرقانونی انجمن کانگ فوتوا 21 در استان زنجان عنوان کرد: شاید برای برخی از سازمانهای مردم  نهاد مجوز ورزشی هم صادر شده باشد که به این معنی نیست که اینها فعالیت ورزشی داشته باشند بلکه سمنهای ورزشی باید در راستای توسعه فرهنگ ورزشی فعالیت کنند نه فعالیت ورزشی.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: فقط وزارت ورزش و جوانان برای فعالیت‌های ورزشی که از طریق هیئت‌ها اتفاق می افتد، مجوز صادر می‌کند و غیر از این وزارتخانه برای فعالیت‌های ورزشی حق صدور مجوز را ندارد.

وی با بیان اینکه مجوزهای وزارت کشور برای سمنها در راستای توسعه فرهنگ ورزشی است، گفت: کانگ فوتوآ 21 نیز براساس افکار و فعالیت‌هایی که دارند، مجوز لازم را از وزارت ورزش نگرفتند و هرگونه فعالیت‌شان غیرقانونی است و مابارها این موضوع را اعلام کردیم.

خلیلی با اشاره به اینکه ما از طریق وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه استعلام کردیم که آنها نیز این موضوع را رد کرده‌اند، گفت: فعالیت انجمن کانگ فوتوآ 21 در هر باشگاهی که باشد، غیرقانونی است و رایزنی‌های لازم نیز با مسئولان انجام شده و در شورای تامین نیز مطرح کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید مانع فعالیت کانگ فوتوآ 21 در زنجان شود، عنوان کرد: این انجمن در باشگاهی فعالیت می کند که باشگاه نیز مجوز ندارد. با توجه به افکار انحرافی که اینها دارند برای ما و خانواده‌ها خوشایند نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ما غیرقانونی بودن فعالیت کانگ فوتوآ 21 را اعلام کرده‌ایم، افزود: این انجمن هیچ مجوزی از ما ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرگونه فعالیت کانگ فوتوآ 21 در استان زنجان غیرقانونی است/ این انجمن افکار انحرافی را در بین جوانان توسعه می‌دهد/ نیروی انتظامی باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..