تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیکاری ۲۰۰ فرزند شهید و ۲۰۰۰ ایثارگر زنجانی/۳۰ پست رسمی استانداری زنجان به ایثارگران اختصاص یافته است

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1396985

مشاور استاندار زنجان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران گفت: در حال حاضر ۲۰۰ فرزند شهید و دو هزار ایثارگر در استان زنجان بیکار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، اسماعیل خدایی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، اظهارداشت:وجود شهید صارمی افتخاری برای جامعه رسانه ای محسوب می شود. 

خدایی بیان داشت: ایثار و شهادت موضوع الهی است و می تواند مشکلات ما را برطرف کند،این یک نیاز دایمی است و تا جایی که توان داریم باید به آن بپردازیم.

وی گفت: سلامت جامعه در گرو آزادی مطبوعات و داشتن اختیار عمل است،شجاعت و انصاف ضرورت کار خبرنگار است که می تواند مشکلات جامعه را برطرف کند.

این مسئول با بیان اینکه 30 پست رسمی استانداری زنجان به ایثارگران اختصاص یافته است،افزود: شش برادر شهید،شش جانباز،شش فرزند شهید و ۱۲ رزمنده در چارت استانداری زنجان خدمت می کنند که در کل کشور زنجان جایگاه بالایی در این زمینه دارند. 

 وی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ فرزند شهید و دو هزار ایثارگر در استان زنجان بیکار هستند. 

 مشاور امور ایثارگران استانداری زنجان برضرورت توجه دستگاه های اجرایی به سهم ۲۵ درصدی اشتغال ایثارگران تاکید کرد و گفت: در دولت فعلی توجه ویژه ای به این امر شده است و با تلاش های دولت مشکلات کاری نیز رفع می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: شهیدان جواد مددیان، عزیزیان و محمد حسن مرادی کشک آبادی از شهدای رسانه زنجان محسوب می شوند.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشنواره تجلیل از برترین های حوزه ایثار و شهادت،گفت: از استان زنجان ۲۱ نفر در این جشنواره شرکت کردند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بزرگترین رمز پس از وحی ارتباطات و اطلاع رسانی است،افزود: فداکاری و ایثارگری مردم موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شده است.

 کاظمی برضرورت تلاش رسانه ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید امید را در جامعه زنده نگه داشته و مسئولان نیز مشکلات مردم را حل کنند.  وی با اشاره به اینکه50  هزار جامعه هدف بنیاد شهید استان زنجان هستند، افزود: خدمات رسانی لازم به این قشر انجام می شود.

این مسئول از بروز شدن معوقات ایثارگران در استان زنجان خبرداد و گفت: طرح پایش سلامت ایثارگران نیز در استان هر ساله اجرایی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بزرگترین دغدغه خانواده های شهدا و ایثارگران را بیکاری عنوان کرد و گفت: کمیته ارزیابی از عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه ایجاد اشتغال برای ایثارگران تشکیل شده است. 

 کاظمی از تشکیل کمیته اطلاع رسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت : شیوه نامه این کمیته ابلاغ می شود. 

 وی با اشاره به اینکه جذب ۲۵ درصدی جامعه ایثارگری استان در دستگاه های اجرایی استان پیگیری می شود، افزود: سیستم برخط نیز طوری طراحی شده است که هر ایثارگر از منزل خود درخواست کرده و نتیجه آن را مشاهده کند.

این مسئول با بیان اینکه با الکترونیکی شدن برنامه های بنیاد شهید احتمال هر رانت و نارسایی برطرف شده است، افزود: با وجود کمبود اعتبار و بیکاری جامعه هدف، الکترونیکی کردن فعالیت ها موجب شفافیت در امور شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیکاری ۲۰۰ فرزند شهید و ۲۰۰۰ ایثارگر زنجانی/۳۰ پست رسمی استانداری زنجان به ایثارگران اختصاص یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..