تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات اخیر بسیج در شناسایی محتکران قابل تقدیر است/ از قوه قضاییه انتظار برخورد شدید و از دولت انتظار اعمال مکانیزم‌های مناسب را داریم

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1396956

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ با اشاره به شناسایی محتکران توسط بسیج گفت: اقدامات اخیر بسیج در شناسایی محتکران قابل تقدیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در شرایط حساس اقتصادی به سر می‌بریم، اظهار کرد: باید قبول کنیم که در جنگ اقتصادی هستیم و در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهیم تا اوضاع را آرام کرده و مردم کمتر در فشار قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه باید بر روی بازار تمرکز بیشتری داشته باشیم، ابراز کرد: باید در تامین نیازهای ضروری مردم توجه بیشتری انجام شود که در این راستا کنترل بازار وظیفه دولت است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بضاعت دولت نیز در کنترل بازار حدی دارد، خاطرنشان کرد: در این فضا مردم و دیگر دستگاه‌ها نیز باید کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ظرفیت‌های که می‌توان در این فضا استفاده کرد، نقش مردمی بسیج است، عنوان کرد: بسیج می‌تواند در این شرایط کمک‌های خوبی برای در این راستا داشته باشد که در روزهای اخیر خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد که بسیج مردمی ورود خوبی در شناسایی احتکار کنندگان داشته است.

احمدی با بیان اینکه انتظار ما از دولت بیشتر از اینهاست، گفت: اینکه بسیج با روحیه مردمی و انقلابی در شناسایی احتکارکنندگان خالصانه وارد میدان شده قابل تقدیر است اما دولت بابد وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید مکانیزم‌های کنترلی مناسبی را اعمال کند، افزود: باید گفت که کاری که بسیج می‌تواند انجام دهد کمک ویژه‌ای برای دولت بوده که امیدواریم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج به عنوان نیروی مردمی همیشه حافظ انقلاب و منافع کشور بوده است، اظهار کرد: ما در عرصه‌های مختلف حضور بسیج را برای حل مشکلات اقتصادی مردم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان حضور بسیج در شناسایی محتکران باشیم، تصریح کرد: بسیج همیشه در خط مقدم‌ها حضور قدرتمندانه داشته و امروز نیز در این عرصه وارد میدان شده و به کمک دولت آمده است.

احمدی خاطرنشان کرد: از قوه قضاییه نیز انتظار داریم که با احتکار کنندگان به شدت برخورد کرده و ذره‌ای نرمش نشان ندهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات اخیر بسیج در شناسایی محتکران قابل تقدیر است/ از قوه قضاییه انتظار برخورد شدید و از دولت انتظار اعمال مکانیزم‌های مناسب را داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..