تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور/ هلاکت ۱۱ تروریست

ساعت: 16:45 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1397010

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت ۱۱ تروریست در جریان درگیری با رزمندگان غیور این قرارگاه درمنطقه مرزی اشنویه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شب گذشته یک تیم مجهز تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد نامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت که در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار و طی درگیری سنگین حداقل ۱۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

این اطلاعیه افزوده است : با انهدام این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی ضبط و به دست رزمندگان اسلام افتاده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور/ هلاکت ۱۱ تروریست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..