تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید هیئت دانشگاهی تهران از کانون بانوان سیلوانا

ساعت: 16:45 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1396839

مدیرکل امور زنان و خانواده استان آذربایجان غربی امروز با همراهی هیئتی از اساتید بانوان دانشگاه تهران با هدف بررسی و تقویت برنامه های کانون بانوان ، از کانون بانوان سیلوانا بازدید کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شهلا تاجفر مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی هدف از بازدید را نشان دادن اجرای الگوی مناسب کانون بانوان سیلوانا در نوار مرزی ارومیه به اساتید بانوان دانشگاه تهران دانست.

وی بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی حوزه زنان و خانواده در نقاط مرزی و همچنین تقویت و ارائه برنامه های سازنده و مفید دختران و بانوان عزیز در این مناطق را از دیگر اهداف این بازدید عنوان نمود .

تاجفر فعالیت های آموزشی تاب آوری را توسط کانون های بانوان مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان نمود عدم کنترل دقیق و نداشتن تاب آوری لازم در مواجهه با مشکلات و سختی ها پیامدهای روان شناختی بی شماری را به زنان و خانواده ها تحمیل می کند و برای همین خاطر هم اکنون آموزش ، مهارت های لازم تاب آوری از برنامه های مهم می باشد که در کانون های بانوان اجرا می گردد.

وی افزود : مهارت لازم برای بانوان برای خود باوری ، تاب آوری و حتی آموزش های لازم در راستای کسب و کار اقتصاد مقاومتی از برنامه های متنوع کانون های بانوان است .

مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت : برای اوقات فراغت دختران عزیز علاوه بر فعالیت های ورزشی در تابستان ، کلاسهای تقویتی ، آموزشی لازم در کلیه مقاطع تحصیلی و آماده سازی برای کنکور نیز در نظر گرفته شده است .

وی در پایان از کلیه کسانی که فعالیت های کانون بانوان سیلوانا را کمک می کنند تقدیر و تشکر کرد و حرکت رسانه ها در پوشش خبری فعالیت های کانون های بانوان را اقدامی مثبت در پیشبرد و پیشرفت کانون های بانوان معرفی کرد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید هیئت دانشگاهی تهران از کانون بانوان سیلوانا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..