تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مواضع بسیج در مبارزه با احتکار در راستای منویات رهبر انقلاب است

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1396892

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی به ویژه احتکار گفت: مواضع بسیج در مبارزه با احتکار در راستای منویات رهبر انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: مبارزه با تمامی جنبه های فساد اعم از فساد اجتماعی، فرهنگی، اداری دارای اهمیت ویژه ای است اما فساد اقتصادی و مبارزه با انواع آن در شرایط کنونی جامعه که با بحران های اقتصادی روبروست در اولویت اول مسئولان باید قرار گیرد.

وی با اشاره به موضوع «احتکار» که یکی از مصادیق اصلی فساد اقتصادی است، ابراز کرد: احتکار یکی از مصادیق فساد اقتصادی بوده و باید با شدت هرچه بیشتر با آن مقابله و در جهت شناسایی محتکرین تلاش شود به ویژه احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، اقلام خوراکی، دارو، پوشاک و ضرورت های زندگی که موجب بروز بحران اقتصادی می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش موثر و فعال بسیج در شناسایی محتکرین با سرعت هر چه تمام تر، اذعان داشت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در صدد ضربه زدن به نظام از طریق تحریم و ضربه اقتصادی به مردم جامعه اسلامی ایران هستند، که در این میان نباید از نقش مهم و تاثیرگذار بسیج در شناسایی محتکرین و معرفی آنان به مراجع قانونی غفلت نمود.

حجت الاسلام مجتهد شبستری تاکید کرد: بسیجیان همواره در راه دفاع از نظام و ارزش های انقلاب و امام راحل از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمام مواضعی که در راستای مقابله و مبارزه با فساد اقتصادی و احتکار اتخاذ کرده اند مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی بر اهمیت مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و ضروری مردم توسط مسئولان و بسیجیان غیرتمند تاکید کرد و گفت: مواضع فرماندهان و مسئولین بسیج در این زمینه بسیار صریح و روشن بوده و لازم است تا از بروز احتکار و سو استفاده سودجویان پیشگیری شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مواضع بسیج در مبارزه با احتکار در راستای منویات رهبر انقلاب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..