تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح سوال از رئیس جمهور درقالب ۵ محور انجام می‌شود/ چگونگی واگذاری کشت و صنعت مغان درحال تحقیق و تفحص است

ساعت: 12:56 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1396846

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف٬ طرح سوال از رئیس جمهور درقالب ۵ محور اساسی برنامه‌ریزی شد که بزودی در مجلس شورای اسلامی ه این طرح روند قانونی خود را دنبال خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، صدیف بدری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران باید درد جامعه را به روشنی و عیان برای مسئولان بیان کنند و مسئولان نیز باید از نقدهای سازنده رسانه ها استفاده کرده و هیچ موقع با غفلت در مقابل نقدهای سازنده جبهه‌گیری نکنند.

وی در رابطه با مشکلات کشور گفت: در موضوع مذاکرات برای برجام٬ متأسفانه دولت مردان تمامی معادلات کشور را به برجام گره زدند که این یک اشتباه استراتژیک بود چرا که بعد از روی کارآمدن ترامپ و لغو برجام٬ شاهد ایجاد مشکلات زیاد در حوزه‌های اقتصادی شدیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل٬ نیر٬ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: سو مدیریت نیز به مشکلات اقتصادی کشور دامن زد و شاهد ایجاد هرج و مرج در عرصه اقتصادی کشور شدیم که امیدواریم این موضوع برای دولت مردان یک تجربه شده و با اتخاذ راهکارهای مناسب بتوانیم مشکلات کشور را پشت سر بگذاریم.

بدری تصریح کرد: طرح سوال از رئیس جمهور به عنوان مسئول دولت٬ به دلیل مشکلات مختلف کشور کلید خورد و کش و قوس‌هایی نیز در رابطه با این موضوع به وجود آمد؛ نمایندگان مجلس مصمم هستند که این طرح روند قانونی خود را طی کرده و سؤال از رئیس جمهور انجام شود چرا که این یک موضوع سیاسی نبوده بلکه به خاطر منافع کشور است.

وی با اشاره به اینکه سوال از رئیس جمهور 5 محور اساسی دارد٬ بیان کرد: عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز٬ استمرار تحریم‌های بانک های بزرگ در دوران برجام و حال٬ عدم موفقیت در کاهش آمار بیکاری٬ رکود اقتصادی شدید در بخش های مختلف و کاهش ارز در کشور٬ 5 محور اصلی سوال از رئیس جمهور را تشکیل می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آمارهایی از طرف دولت برای کاهش قاچاق کالا و ارز و نیز کاهش آمار بیکاری در کشور ارائه می شود که متأسفانه این آمارها واقعیت ندارد.

بدری افزود: استیضاح وزیر کار نیز به دلیل استمرار مشکلات مختلف در حوزه این وزارت خانه بود که امیدواریم یک مدیر توانمند و جوان برای این وزارت خانه انتخاب و منافع مردم را با جدیت پیگیری کند.

وی با اشاره به نوع واگذاری کشت وصنعت مغان اردبیل گفت: تحقیق و تفحص چگونگی واگذاری کشت وصنعت مغان اردبیل به مجلس ارائه شده است که بزودی نتیجه ان را به عموم مردم و اهالی شهید پرور استان اردبیل اعلام می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح سوال از رئیس جمهور درقالب ۵ محور انجام می‌شود/ چگونگی واگذاری کشت و صنعت مغان درحال تحقیق و تفحص است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..