تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی در ۱۵۰ هکتار از اراضی میانکاله

ساعت: 11:19 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1396794

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد؛

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ساعت 22 شب گذشته شاهد وقوع حریق در اراضی تالاب میانکاله بودیم که مهار آن هشت سال طول کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مسلم آهنگری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: از ساعت 22 شب گذشته شاهد وقوع حریق در اراضی تالاب میانکاله بودیم که از همان ابتدای حریق مأموران منابع طبیعی و محیط زیست برای مهار آن در منطقه حاضر شدند تا بتوانند این آتش‌سوزی را اطفا کنند.

وی افزود: مهار حریق حدود هشت ساعت طول کشید و ساعت 6 صبح امروز این آتش‌سوزی اطفا شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: براثر آتش‌سوزی حدود 150 هکتار از پوشش گیاهی این منطقه شامل بوته‌های تمشک و انارهای وحشی سوخت.

این مسؤول بیان کرد: برای مهار حریق علاوه بر نیروهای محیط زیست، نیروهای منابع طبیعی استان‌های مازندران و گلستان نیز حاضر شدند تا بتوانند این آتش‌سوزی را خاموش کنند.

آهنگری با بیان اینکه دلیل حریق عامل انسانی و غیرطبیعی است، گفت: توصیه ما مسافران، گردشگران و دامداران منطقه این است که از روشن کردن آتش در محیط‌های جنگلی پرهیز کنند؛ چرا که جنگل ظرفیت آتش‌سوزی را ندارد.

وی تصریح کرد: تالاب میانکاله یکی از ظرفیت‌های مهم استان مازندران محسوب می‌شود که لازم است همه افراد در حفظ آن کوشا باشند و کاری نکنند شاهد از بین رفتن این مکان بکر باشیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه محیط زیست ما به شدت در خطر است، گفت: نباید انتظار حفاظت را از محیط‌بانان محیط زیست و منابع‌طبیعی داشته باشیم بلکه همه باید در حفظ طبیعت اهتمام کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی در ۱۵۰ هکتار از اراضی میانکاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..