تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصحاب قلم از سلامت اندیشه جامعه دفاع می کنند / جمنا به عنوان یک ظرفیت بزرگ آمادگی کمک به پیشرفت استان دارد

ساعت: 18:21 منتشر شده در مورخ: 1397/05/20 شناسه خبر: 1397040

سخنگوی جمنا استان گلستان توجه به غذای روح و اندیشه را بسیار مهم دانست و اذعان داشت : اصحاب قلم و اندیشه می توانند از سلامت اندیشه و فکر جامعه دفاع کنند و این حوزه یک حوزه بسیار مهم است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ فتح الله نوری سخنگوی جمنا استان گلستان با بیان اینکه رسانه ها سربازانی هستند که برای دفاع از سنگر حق مشغول فعالیت هستند، اظهارکرد: برای داشتن جامعه ای سالم نیاز به مطبوعات و رسانه های سالم داریم، اگر این بخش سالم باشد دیگر بخش ها هم سالم خواهد بود.

وی ادامه داد: رسانه می تواند برای ارتقاء و پیشرفت جامعه پیش تاز باشد و اهالی رسانه باید با سرعت و دقت محصول مورد نیاز جامعه را تهیه و ارائه کند.

سخنگوی جمنا گلستان توجه به غذای روح و اندیشه را بسیار مهم دانست و اذعان داشت : اصحاب قلم و اندیشه می توانند از سلامت اندیشه و فکر جامعه دفاع کنند و این حوزه یک حوزه بسیار مهم است .

وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه رسانه به نوعی جهاد است و گفت: نگاه های سیاسی و جریانی در کشور باعث شده تا به خدمات ما آسیب وارد کند ، در بسیاری از جاها چشمانمان را می بندیم و در برخی از جاها ناملایمات را ملایمات می بینیم در حالی که خبرنگار باید فارغ از این مباحث باشد.

نوری با اشاره به اینکه هرچه بتوانیم در این عرصه تلاش کنیم به جامعه خدمت بهتری کردیم، اظهارکرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه رفیعی قرار دارد و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت در منطقه مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه اصحاب رسانه بسیار سنگین است، گفت: رسانه باید هم ملاحظات منافع ملی را مدنظر داشته باشد و هم بی رحمانه در مقابل ناملایمات برخورد کند.

photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۱۱ ۰۹ ۴۵ ۳۵

سخنگوی جمنا استان گلستان افزود: در دیدار استاندار گلستان به 10راهبرد استخراج شده از کتاب خود آقای روحانی اشاره کردیم و نقد ها و پیشنهادات را با نگاه خود آقای روحانی بیان کردیم چون این راهبرد های استخراج شده توسط خود ایشان در دولت به کارگیری نشد .

نوری افزود: جمنای استان گلستان به عنوان یک ظرفیت بزرگ آمادگی همکاری در پیشرفت استان را دارد و استاندار می تواند از این ظرفیت استفاده کند.

وی تصریح کرد: امروز به لحاظ اینکه دولت روحانی با خوش بینی به بیرون نگاه داشت و معتقد بود اگر با کدخدا کنار بیاییم تحریم ها برطرف و مشکلات حل می شود این نگاه کشور را به عقب راند و آسیب های جدی وارد کرد، فاصله بین فقیر و غنی با شکافتی گسترده مواجه شد.

سخنگوی جمنا استان گلستان گفت: رسانه ها باید توجه داشته باشند که نباید آب در آسیاب دشمن ریخت اما نباید در مقابل ناملایمات هم بی تفاوت باشند.

نوری اظهارکرد: در این مدت ۴۰ سال تنها به رفاه افراد فکر کردیم در حالی که به خود آن ها هیچ توجهی نکردیم و مباحث فرهنگی و اجتماعی کاملا" مغفول مانده است که امروز رسانه در این زمینه نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری برعهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصحاب قلم از سلامت اندیشه جامعه دفاع می کنند / جمنا به عنوان یک ظرفیت بزرگ آمادگی کمک به پیشرفت استان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..