تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه در بازارهای مالی موفق بمانیم؟

بازار سرمایه دنیای پیچیده و پر رمز و رازی است و تجربه کردن در این دنیا هیچ گاه انتها ندارد. هر روز می توان از این بازار آموخت و به تجربه های سرمایه گذاری افزود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، صالح عزیزجهان کارشناس در کتاب چگونه در بازارهای مالی موفق بمانیم؟ 149 نکته طلایی را مطرح کرده که برای استمرار موفقیت در بازارهای مالی ضروری است.

این کتاب در سال 1396 در 50 صفحه توسط انتشارات دانش پژوهان جوان منتشر شده است. نویسنده کتاب معتقد است این نکات در عین سادگی بسیار قابل تامل بوده و دارای ارزش برابر هستند و تقدم و تاٌخری نسبت به یکدیگر ندارند.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

 

این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌ رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد.

سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی ‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از پنج هزار و 474 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، سه هزار و 939 عنوان کتاب فارسی، یک هزار و 689  عنوان پایان ‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 60 عنوان نشریه تخصصی و چهار هزار و 372  عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم ‌افزار جامع کتابخانه شد.

علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت lib.seo.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 162-84083160 تماس حاصل کنند. آدرس کتابخانه : میدان ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 27 ساختمان شماره 2 سازمان بورس.

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه در بازارهای مالی موفق بمانیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..