تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش شش فیلم کوتاه برتر دو سال اخیر ایران در باغ کتاب تهران/ باز هم به اصحاب رسانه بی‌احترامی شد

نمایش شش فیلم کوتاه برتر دو سال اخیر ایران در باغ کتاب تهران/ باز هم به اصحاب رسانه بی حرمتی شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین نمایش شش فیلم کوتاه برتر دو سال اخیر ایران امشب بیست مرداد ۹۷ در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران طبق سنوات همیشه با تاخیر دو ساعته آغاز شد.

در این مراسم که چهره‌های سرشناس سینمای کوتاه و شخصیت‌های سینمایی همانند وحید جلیلوند، آزاده صمدی، ماهور الوند حضور داشتند، به دلیل کمبود صندلی‌های سالن نمایش بسیاری از مهمانان و اهالی رسانه مجبور شدند که ایستاده در کنار پله‌ها فیلم‌ها را تماشا کنند!

در این نشست شش فیلم؛

۱) "سکوت" ساخته فرنوش صمدی و علی عسکری
۲) " تناوب" ساخته علی خوشدونی فراهانی
۳) "مارلون" ساخته درناز حاجی‌ها
۴) "#ساعت_چهار" ساخته عاطفه محرابی
۵) "باران آهسته می‌بارد" ساخته سعید نجاتی
۶) "سایه فیل" ساخته آرمان خوانساریان

به نمایش درآمدند که مورد استقبال حاضرین در سالن قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم نیز سازندگان آثار به روی صحنه آمدند و در مورد توجه به ساخت فیلم‌های کوتاه و ظرفیت بالای این حوزه در سینما صحبت کردند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش شش فیلم کوتاه برتر دو سال اخیر ایران در باغ کتاب تهران/ باز هم به اصحاب رسانه بی‌احترامی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..