تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیت وزیر ارشاد درباره‌ی وضعیت تحصیلی و کاری فرزندان خود +عکس

توئیت وزیر ارشاد درباره‌ی وضعیت تحصیلی و کاری فرزندان خودبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای بسیاری از ما این سؤال پیش می‌آید که آیا فرزندان افراد بالای جامعه مانند وزرا و سفرا با مشکلی در تحصیل و یا زندگی خود روبه رو هستند. سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در توئیتر خود، درباره وضعیت تحصیلی و کاری فرزندان خود صحبت کرد.

سید عباس صالحی در این توئیت نوشته است:

«دو پسر و یک دختر دارم. پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد. در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای کار می‌کند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را گذرانده است.»

توئیت وزیر ارشاد درباره‌ی وضعیت تحصیلی و کاری فرزندان خود

انتهای پیام/

صالحی از وضعیت تحصیلی و کاری فرزندانش گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیت وزیر ارشاد درباره‌ی وضعیت تحصیلی و کاری فرزندان خود +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..