تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری سابق «من و تو» دست به افشاگری علیه رژیم پهلوی زد +عکس

مجری سابق «من و تو» دست به افشاگری علیه رژیم پهلوی زدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از اوقات اتفاق می‌افتد که رسانه‌هایی از جمله «من و تو» در تلاش هستند تا هویت ملی ایرانی را تغییر دهند و از قدرت رسانه‌ای خود برای تهاجم فرهنگی استفاده کنند اما این دفعه مجری سابق این شبکه که همیشه سنگ رژیم پهلوی را در برنامه‌هایش به سینه می‌زده، درباره این رژیم افشاگری کرده است.

آرش عزیزی، مجری سابق شبکه «من و تو» با توئیت خود به سیاست‌های این شبکه کنایه‌ای زد و درباره رژیم پهلوی افشاگری کرد. وی در توئیت خود نوشت:

«واقعا چطور می‌شد طرفدار آزادی مطبوعات بود و رسما از رضا شاه تمجید کرد به عنوان الگو؟ ایشان بنیانگذار سانسور در ایران است. میزان محدودیت رسانه‌ها در زمان اوج قدرت رضا شاه در تاریخ ایران تقریبا بی‌همتا است.»

مجری سابق «من و تو» دست به افشاگری علیه رژیم پهلوی زد

انتهای پیام/

افشاگری آرش عزیزی علیه رژیم پهلوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری سابق «من و تو» دست به افشاگری علیه رژیم پهلوی زد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..