تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرغامی: نمایندگان طی مصوبه‌ای هرگونه دخالت در انتخاب مدیران اجرایی را ممنوع کنند +عکس

ضرغامیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود تصویری از صبحانه مشترک خود با علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اشتراک گذاشت و با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در جلسه استیضاح ربیعی ابراز داشت که خوب است که نمایندگان محترم، طی مصوبه‌ای هرگونه دخالت (و نه مشورت) در انتخاب مدیران اجرایی را ممنوع کنند.

ضرغامی در اینستاگرام نوشت:

"صبحانه با عباد (۹۷/۵/۲۰)

امروز علی ربیعی وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی میهمان من بود.

آقای ربیعی معروف به «برادر عباد» از نیروهای انقلابی است و کارنامه پرتلاشی در عرصه فعالیت‌های کارگری، امنیتی و دانشگاهی دارد.
به ایشان خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

***پی نوشت***

آقای ربیعی در جلسه‌ی استیضاح گوشه‌ای از توقعات نمایندگان مجلس از ایشان را مطرح کرد.

افشاگری‌های متقابل بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت و موجب بدبینی شدید مردم شد.

رئیس محترم مجلس هم قول داد تا شورای نظارت بر عملکرد مجلس، این ادعاها را پیگیری کند.

تجربه من در طول سالها فعالیت پارلمانی آن است که برخی نمایندگان مجلس در کنار دو وظیفه‌ی قانونگذاری و نظارت، به طور جدی پیگیر مطالبات خاص! از دستگاههای اجرایی هستند.

تا جایی که درخواست‌های آنان مربوط به عموم مردم و حل مشکلات حوزه ی انتخابیه است، ایرادی نیست ولی در مواردی که به عزل و نصب مدیران و به ویژه معرفی نزدیکان خود ، مربوط می شود به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خوب است که نمایندگان محترم، طی مصوبه‌ای هرگونه دخالت (و نه مشورت) در انتخاب مدیران اجرایی را ممنوع کنند.

ضرغامی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرغامی: نمایندگان طی مصوبه‌ای هرگونه دخالت در انتخاب مدیران اجرایی را ممنوع کنند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..