تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاحیه لیگ دسته اول لغو شد!

خبرگزاری تسنیم: در حالی که قرار بود تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و بادران از ساعت 18:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، دیدار افتتاحیه لیگ دسته اول را برگزار کنند، این بازی به دلیل عدم صدور کارت بازی بازیکنان تبریزی لغو شد!

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر باشگاه بادران ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: قراردادهای بازیکنان تیم حریف هنوز در هیئت فوتبال و سازمان لیگ ثبت نشده است. در حالی که نماینده فدراسیون فوتبال و ناظر بازی حتی مراسم آغاز بازی را هم برگزار کردند، به دلیل عدم احراز هویت بازیکنان حریف، تصمیم به لغو بازی گرفتند!

 دیگر دیدارهای هفته اول لیگ یک، از ساعت 19:30 امروز آغاز شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاحیه لیگ دسته اول لغو شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..