تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک بارسا؛ گزینه اینتر به جای لوکا مودریچ

ورزش سه: با کاهش شانس جذب لوکا مودریچ، حالا اینتر برای جذب یک گزینه جانشین اقدام خواهد کرد.

 در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد تمایل اینتر به جذب لوکا مودریچ، ستاره کروات و 32 ساله رئال مادرید به گوش رسید و حتی بسیاری از نشریات خبر از تمایل فراوان او به حضور در سری آ دادند اما در نهایت دیروز نشریات اسپانیایی خبر از ماندن مودریچ در برنابئو دادند.

هافبک بارسا؛ گزینه اینتر به جای لوکا مودریچ

حالا و با منتفی شدن این انتقال، اینتر دوباره برای جذب رافینیا هافبک جوان بارسلونا دست به اقدام زده است. رافینیا که زمستان قبل به صورت قرضی از بارسا راهی اینتر شده بود، یک نیم فصل موفق را در جوزپه مه آتزا سپری کرد اما باشگاه ایتالیایی بند خرید او را فعال نکرد تا رافینیا که علنا علاقه خود را به ماندن در اینتر ابراز کرده بود دوباره به نوکمپ بازگردد.

به دلیل این بدقولی، حالا رابطه 2 باشگاه اینتر و بارسلونا کمی سرد شده است اما اسپورت ایتالیا مدعی شد نراتزوری قصد دارد دوباره برای جذب رافینیا با سران باشگاه اسپانیایی وارد مذاکره شود تا در صورت توافق، یک بار دیگر انتقال او به اینتر نهایی شود.

اینتر علاقمند به جذب یک هافبک میانی است و با منتفی شدن حضور ویدال و مودریچ، رافینیا را آخرین گزینه خود می داند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک بارسا؛ گزینه اینتر به جای لوکا مودریچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..