تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه سامسونگ برای آپدیت گوشی‌های میان رده خود مشخص شد

برنامه سامسونگ برای آپدیت گوشی‌های میان رده خود مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنگونه که برنامه منتشر شده از شرکت سامسونگ نشان می‌دهد، تعدادی از گوشی‌های این شرکت قرار است در اواخر سال 2018 و بقیه در سال 2019، به اندروید 8.1 Oreo مجهز شوند.

بر اساس برنامه‌ای که شرکت سامسونگ اعلام کرده، تعداد دستگاه‌هایی که قرار است در سال 2019 آپدیت OTA سیستم عامل اندروید برای Oreo دریافت کنند، به 12 گوشی می‌رسد. تصویر این مدارک از Samsung Members گرفته شده است. در ادامه لیست تاریخ و گوشی‌هایی که آپدیت اندروید دریافت می‌کنند، مشاهده می‌کنید:

برنامه سامسونگ برای آپدیت گوشی‌های میان رده خود مشخص شد

دسامبر 2018: Galaxy J7 Neo ژانویه 2019: Galaxy Tab A (2017), Galaxy A9 Pro (2016), Galaxy C7 Pro, Galaxy C9 Pro, Galaxy J2 (2018), Galaxy On5 (2016), Galaxy On7 (2016), Galaxy J7 (2018), Galaxy J7 -2017 فوریه 2019: Galaxy J7 Max مارس 2019: Galaxy J7 - 2016

البته سامسونگ می‌تواند با به وجود آمدن شرایط غیر قابل پیش‌بینی برنامه ارائه این آپدیت‌ها را تغییر دهد.

علاوه بر اعلام برنامه سامسونگ برای ارائه اندروید Oreo، دو دستگاه Galaxy به نام‌های Galaxy Xcover 4 و Galaxy J5 Prime گواهینامه وای-فای خود را دریافت کردند که می‌توانید مدارک آن را در تصاویر پایین مشاهده کنید.

برنامه سامسونگ برای آپدیت گوشی‌های میان رده خود مشخص شد

بعد از این آپدیت، همه گوشی‌هایی که تحت مجوز وای-فای قرار می‌گیرند، مدتی بعد از آن آپدیت اندروید برای آن‌ها منتشر می‌شود که با این وجود می‌توان انتظار داشت Galaxy Xcover 4 و Galaxy J5 Prime به زودی اندروید Oreo را دریافت کنند.

انتهای پیام/

برنامه سامسونگ برای آپدیت سیستم عامل گوشی‌های میان رده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه سامسونگ برای آپدیت گوشی‌های میان رده خود مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..