تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گذر از جنگ اقتصادی با زنده شدن روحیه دوران دفاع مقدس

امیر عبداللهیان در حساب توئیتری خود مطرح کرد

گذر از جنگ اقتصادی با زنده شدن روحیه دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود از تجربه تماشای فیلم سینمایی تنگه ابو قریب نوشت و اعلام کرد که دولت، مجلس و دستگاه قضا تنها با اين روحيه می‌توانند با قدرت كشور را از تنگه تحريم و جنگ اقتصادی دشمن عبور دهند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی تگه ابوقریب با دریافت شش سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. این فیلم از چهارشنبه در سینماها اکران شده و روایتی از دفاع گردان عمار در برابر لشگرکشی نیروهای بعثی است.

امیر عبداللهیان در توئیتر نوشت:

"امروز به همراه خانواده به تماشاي فيلم #تنگه_ابوقريب در سينما نشستيم. ياد و خاطره دلير مردان و شير زنان دوران #دفاع_مقدس گرامي باد. #دولت ، #مجلس و دستگاه #قضا تنها با اين روحيه مي توانند با قدرت كشور را از #تنگه_تحريم و #جنگ_اقتصادي_دشمن عبور دهند."

گذر از جنگ اقتصادی با زنده شدن روحیه دوران دفاع مقدس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گذر از جنگ اقتصادی با زنده شدن روحیه دوران دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..