تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لذت تماشای مناظر مریخ با استفاده از دوربین واقعیت مجازی +فیلم

لذت تماشای مناظر مریخ با استفاده از دوربین واقعیت مجازی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما آرزوی این را داریم که روزی برسد تا بتوانیم حتی برای یک بار هم شده پای خود را فراتر از جو کره زمین بگذاریم و شاید در ماه یا مریخ قدمی بزنیم و کاوش کنیم اما به دلیل راه زیادی که برای این منظور باید بپیماییم شاید این آرزو را نادیده و محال بگیریم. یک شرکت هوافضای آمریکایی این کار را برای همه آسان کرده است.

شرکت هوافضای Lockheed Martin قصد دارد انسان‌ها را به مریخ بفرستد و برای این کار هیچ لباس فضانوردی و کپسول اکسیژنی لازم نیست و از روی زمین می‌شود مریخ را کاوش کرد. این شرکت یک اپلیکیشن واقعیت مجازی طراحی کرده است که افراد زیادی می‌توانند با دانلود کردن آن، مریخ را تماشا کنند، در آنجا ایستگاه‌های فضایی را ببینند یا مناظر زیبای سیاره سرخ را کاوش کنند. در میان سفر حتی ممکن است به یک یا دو ربات کاوشگر مانند Curiosity برخورد کنید. اپلیکیشن Mars Walk VR در حال حاضر در همه جای دنیا قابل دسترسی است. برای این کار لازم است گوشی خود را درون یک جعبه عینک واقعیت مجازی بگذارید.

انتهای پیام/

کاوش در مریخ با دوربین واقعیت مجازی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لذت تماشای مناظر مریخ با استفاده از دوربین واقعیت مجازی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..