تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خامس غایب بزرگ سوپرجام آلمان

ایسنا: به نقل از کیکر، دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت باید فردا یک‌شنبه در سوپر جام فوتبال آلمان برابر هم قرار بگیرند. نیکو کواچ، سرمربی جوان و کروات بایرن مونیخ در فصل گذشته هدایت اینتراخت فرانکفورت را بر عهده داشت و اکنون باید در این دیدار برابر تیم پیشین خود قرار گیرد.

این اولین فرصتی است که کواچ می‌تواند بایرن مونیخ را به جام برساند و اولین جام خود را با این تیم بالای سر ببرد.

در این دیدار خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی به احتمال زیاد غایب بزرگ بازی خواهد بود. این بازیکن بعد از جام جهانی روسیه با مشکلات زیادی روبه‌رو بود و ممکن است همین مشکلات در نهایت منجر به این شود که خامس در سوپر جام آلمان نتواند روی نیمکت بایرن قرار گیرد.

نیکو کواچ در نشست خبری خود قبل از این دیدار گفت: خامس به دلیل مصدومیت در تمرینات اخیر تیم غایب بوده است ولی غیر از او بقیه نفرات تیم آماده هستند و از شرایط خوبی برخوردارند و می‌توانند تیم را همراهی کنند. هم‌چنین گنابری و بواتنگ نیز شرایط خوبی دارند و تیم را در این سفر همراهی خواهند کرد.

در طرف مقابل خبر خوب برای فرانکفورت قبل از این دیدار تمدید قرارداد آنته ربیچ بوده است که به خاطر درخشش در جام جهانی با لباس کرواسی، مورد توجه تیم‌های قدرتمندی قرار داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خامس غایب بزرگ سوپرجام آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..