تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با گروه «بی‌تی‌اس»؛ آسیایی‌هایی که دنیا را ترکاندند

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: ملت‌های مختلف نگاه‌های متفاوتی به موسیقی دارند و احتمال زیادی وجود دارد یک سبک موسیقی از یک ملت برای مردم دیگر کشورهای دنیا جذاب نباشد. در این بین هر از گاهی شاهد حضور ستاره‌هایی هستیم که سبک موسیقی‌شان مرزها را پشت‌سر می‌گذارد و مورد علاقه جهانیان واقع می‌شود.

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

یکی از این موارد جالب گروه کره‌ای بی‌تی‌اس است. این گروه که هفت جوان خوش‌ قد و بالای کره‌ای آن را تشکیل داده‌اند راه چندین سال را در یک شب طی کرده است و در عرض مدت کمی شاهد درخشش گروه بی‌تی‌اس در سطح جهانی هستیم.

موفقیت گروه بی‌تی‌اس به اندازه‌ای پیشرفت که اخیراً شاهد حضور آلبوم «عاشق خودت باش» در صدر پرفروش‌ترین‌ آهنگ‌های بیلبورد ۲۰۰ موسیقی آمریکا هستیم. این آلبوم بیش از ۱۳۵ هزار نسخه در آمریکا فروش داشته که این آمار برای یک گروه‌ کره‌ای واقعاً مثال‌زدنی است.

به همین منظور قصد داریم این موفقیت گروه بی‌تی‌اس را به فال نیک بگیریم و در ادامه نگاهی به این گروه خوش‌آتیه کره‌ای داشته باشیم.

گروه بی‌تی‌اس چه زمانی ایجاد شد و چه جوان‌هایی در این گروه حضور دارند

حدود ۵ سال پیش هفت جوان خوش‌تیپ کره‌ای با نام‌های شوگا، آر ام، جین، وی، جی‌هوپ و جونگ‌ کوک، گروهی را با نام بی‌تی‌اس تشکیل دادند. این گروه با نام‌های بنگتن بویز و پسران ضدگلوله نیز شناخته می‌شود و گاهی اواقات شاهد خطاب کردن این گروه با نام پسران فراتر از صحنه (Beyond the scene)، نیز هستیم.

تاریخ تشکیل گروه بی‌تی‌اس دقیقاً به هشت سال پیش باز می‌گردد اما تا سال ۲۰۱۳ اعضای این گروه ثابت نبودند و شاهد اضافه و کم شدن اعضای بی‌تی‌اس بودیم. در این سال اولین آلبوم بی‌تی‌اس با نام No More Dream منتشر شد و در همان ابتدا مورد توجه انجمن‌های موسیقی و هواداران قرار گرفت و جوایز مختلفی را برای بی‌تی‌اس به دنبال داشت.

آلبوم بعدی بی‌تی‌اس با نام بال‌ها حدود ۳ سال بعد در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و توانست به مقام ۲۶ در جدول بیلبورد ۲۰۰ آهنگ برتر آمریکا قرار بگیرد. این آلبوم بیشتر از یک هفته در جداول مختلف موسیقی حضور داشت و راه را برای جهانی شدن بی‌تی‌اس باز کرد. آمارها از فروش بیشتر از ۴ میلیون نسخه از آلبوم بال‌ها در کل دنیا حکایت دارد.

پس از این موفقیت شاهد انتشار مجموعه آلبوم‌های Love Yourself از جانب بی‌تی‌اس بودیم. این آلبوم‌ها یک بار دیگر رکوردهای جدیدی را به دنبال داشت، از طرف دیگر بی‌تی‌اس در این مجموعه آلبوم‌ها با همکاری یونیسف کمپینی را راه‌اندازی کرد و تاکنون چیزی بیشتر از یک میلیون دلار جهت این کمپین علیه خشونت جمع‌آوری شده است.

جالب است بدانید در پی موفقیت‌ جوان‌های بی‌تی‌اس، رئیس جمهور کره‌جنوبی در طی نامه‌ای از دستاوردهای بی‌تی‌اس تشکر کرد.

انصافاً باید اعتراف کرد موفقیت‌های بی‌تی‌اس بی‌دلیل نیست و این جوان‌ها در ترانه‌های خود با به چالش کشیدن ارزش‌های سنتی و فرهنگی سعی می‌کنند حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشند. به همین دلیل بیشتر ترانه‌های بی‌تی‌اس رویکردی انتقادی دارند و نگاه تازه‌ای به سبک زندگی را در ترانه‌‌های بی‌تی‌اس شاهد هستیم.

از طرف دیگر اعضای گروه بی‌تی‌اس به خوبی از قدرت شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که این امر را نیز می‌توان یکی دیگر از دلایل محبوبیت این جوان‌های کره‌ای در شرق آسیا و این‌روزها در غرب دانست. جوان‌های گروه بی‌تی‌اس هر روز در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و عکس‌ها تصاویر مختلفی را با هواداران به اشتراک می‌گذارند که این امر محبوبیت بی‌تی‌اس را دوچندان کرده است.

گروه بی‌تی‌اس که این روزها در کشورهای مختلف دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است در آستانه برگزاری یک تور بزرگ جهانی است.

نگاهی به اعضای بی‌تی‌اس

آر ام

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

بهتر است فهرست اعضای گروه بی‌تی‌اس را با لیدر این گروه که با نام مستعار Real Me و مخفف آر ام شناخته می‌شود شروع کنیم. این جوان خوش‌‌آتیه برای یادگرفتن زبان انگلیسی شخصاً آسیتن بالا زده و انصافاً هم باید گفت انگلیسی را مثل بلبل صحبت می‌کند. در کنار این موارد آر ام پسر بسیار فعالی در زمینه ترانه‌سرایی است.

آر ام مدعی است تاکنون بیشتر از ۱۰۰ ترانه نوشته و نام اصلی وی کیم نام جون است و با ۱۸۱ سانتی‌متر قد به عنوان یکی از قدبلندترین اعضای بی‌تی‌اس شناخته می‌شود. آر ام به همراه پدر و مادر و خواهرش زندگی می‌کند و عاشق وب‌گردی و گشت و گذار در اینترنت است.

آر ام تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی الکترونیک به پایان رسانده و حدود ۶ ماه از عمر خود را در نیوزیلند به تحصیل پرداخته است. همان‌گونه که اشاره شد گروه بی‌تی‌اس تاکنون اعضای زیادی را شاهد بوده اما از ابتدای تشکیل این گروه تاکنون آر ام تنها عضو و پای ثابت بی‌تی‌اس است.

آر ام عاشق دنیای پوشاک، کامپیوتر و کتاب است و رنگ نقره‌ای را برای موهای خود نسبت به سایر رنگ‌ها ترجیح می‌دهد.

آر ام دختر رؤیاهای خود را دختری می‌داند که بسیار باهوش و جذاب باشد، این دختر باید شخصیتی متفکر و با اعتماد به‌نفس داشته باشد.

جین

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

کیم سئوک جین که با نام مستعار جین به روی صحنه می‌رود به همراه پدر و مادر و برادر بزرگش زندگی می‌کند. این جوان رعنای کره‌ای ۱۷۹ سانتی‌متر قد دارد و عاشق آشپزی و بازی‌های رایانه‌ای است.

جین متولد آذر ماه سال ۱۳۷۱ است و با ۲۵ سال سن، پیرترین عضو بی‌تی‌اس محسوب می‌شود. جین مدعی است زمانی که گشنه می‌شود چشم چپش به تیک زدن می‌افتد و غذای مورد علاقه‌اش خرچنگ است. هم‌گروهی‌های جین در بی‌تی‌اس همیشه اندام متناسب و ظاهر وی را تحسین کرده‌اند.

جین مدعی است همسر آینده وی باید دختر کدبانویی باشد که از هر انگشتش یک هنر ببارد، این دختر باید آشپز خوبی باشد و به خوبی از عهده نگهداری جین برآید.

شوگا

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

مین یون جی، یکی دیگر از اعضای گروه بی‌تی‌اس است که وی را با نام جین بر روی صحنه‌ها صدا می‌زنیم. شوگا ۱۷۴ سانتی‌متر قد دارد و به همراه پدر و مادر و برادر بزرگش زندگی می‌کند. شوگا از سخت کار کردن متنفر است و در زمان بی‌کاری دوست دارد کاری انجام ندهد و روزگار بگذراند.

شوگا در رشته هنر تحصیل کرده است و گویش محلی جذاب و خاصی دارد. این جوان پرطرفدار گروه بی‌تی‌اس عاشق خوراکی‌هایی است که در آن‌ها گوشت وجود داشته باشد. شوگا عاشق رنگ سفید است و عاشق عکاسی و قرار دادن این عکس‌ها در شبکه‌‌های اجتماعی است.

شوگا عاشق آب و هوای خنک است تا در این هوا لباس‌های آستین کوتاه و راحتی بپوشد و گردش کند. این جوان خوش‌تیپ کره‌ای در جایی گفته است دختر مورد علاقه وی باید عاشق موسیقی و طرفدار سبک آهنگ‌های هیپ‌هاپ باشد.

جی‌هوپ

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

جونگ‌ هو سئوک، با نام مستعار جی‌هوپ از اعضای خوش قیافه بی‌تی‌اس است که با ۶۵ کیلوگرم وزن و ۱۷۷ سانتی‌متر قد قسمت‌های رپ ترانه‌‌های این گروه را به بهترین نحو اجرا می‌کند.

جی‌هوپ عاشق گوش فرادادن به موسیقی و گشت و گذار فروشگاه‌ها است. این هنرمند کره‌ای که به همراه پدر و مادر و خواهرش زندگی می‌کند عاشق خوردن کیمچی است و رنگ سبز را بهترین رنگ دنیا می‌داند. جی‌هوپ پسر بسیار تمیز و منظمی است و علاقه‌ای به ورزش کردن ندارد.

این جوان کره‌ای رنگ قرمز را برازنده موهایش می‌داند و در حال حاضر به همراه جیمین، یکی دیگر از اعضای بی‌تی‌اس در یک منزل زندگی می‌کنند. جی‌هوپ مدعی است دختر رؤیاهای وی دختری است که عاشق او باشد و آشپزی را به خوبی بلد باشد، جی‌هوپ علاقه‌ زیادی به دخترهای اهل فکر و اندیشه دارد.

جیمین

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

پارک جی مین را در صحنه‌های موسیقی با نام جیمین می‌شناسیم. این جوان کره‌ای چیزی حدود ۱۷۳ سانتی‌متر قد دارد و به همراه پدر، مادر و برادر کوچکترش زندگی می‌کند. جیمین به سخت کار کردن اعتقادی ندارد و از هر فرصتی برای استراحت استفاده می‌کند.

جیمین در دانشگاه تئاتر و سینما خوانده است و جدیدترین عضو گروه بی‌تی‌اس است. این جوان کره‌ای وسواس زیادی در خصوص ظاهرش دارد و همیشه نگران است که دیگران تصور کنند چاق شده است. جیمین عاشق رنگ‌های آبی و مشکی است و در کنار علاقه به خوردن غذاهایی با گوشت مرغ و مرغابی، از طرفداران سینه‌چاک کیمچی نیز به حساب می‌آید.

جیمین عاشق قدم زدن در زیر نور آفتاب است و از هر شرایطی برای پایکوبی و شادی استفاده می‌کند. جیمین مدعی است دختر رؤیاهای وی باید جذاب و بانمک باشد و به لحاظ ابعاد نیز قد و قامتی کوتاه‌تر از وی داشته باشد.

وی

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

کیم تائه هیونگ نام اصلی وی است، وی ۱۷۵ سانتی‌متر قد دارد و به همراه پدر و مادر و خواهر و برادر جوانش زندگی می‌کند. این جوان شیک‌‌پوش کره‌ای در رشته هنر تحصیل کرده و گفته می‌شود ظاهر زیبای وی همیشه باعث افزایش طرفداران تبلیغات موسیقی‌های گروه بی‌تی‌اس بوده است.

وی از آن دسته هنرمندانی بود که مدتی با گروه بی‌تی‌اس همکاری داشت بدون اینکه نامی از وی در این گروه برده شود تا اینکه دست آخر نام شاهد حضور این جوان‌ خوش‌چهره در ترانه‌های اصلی بی‌تی‌اس بودیم. وی از آن دسته جوان‌های مشکل‌پسند و سخت‌گیر است و تنها چیزهایی را دوست دارد که خاص و منحصر به فرد باشند. این جوان‌ کره‌ای علاقه زیادی به غذاهایی دارد که در آن‌ها گوشت استفاده شده باشد.

وی علاقه زیادی به رنگ خاکستری دارد و گاه و بیگاه ناخن‌هایش را می‌جود و زبانش را بیرون می‌آورد. کامپیوتر، عروسک‌های بزرگ، پوشاک، کفش و هر چیزی که خاص و ویژه‌ باشد توجه وی را به خود جلب می‌کند.

سایر اعضای بی‌تی‌اس مدعی هستند آشپزی وی افتضاح است. این جوان کره‌ای مانند بسیاری دیگر از خواننده‌های این مرز و بوم به رنگ قرمز برای موهای خود علاقه دارد و دختر رؤیاهای خود را دختری می‌داند که عاشقش شود و در سرد و گرم روزگار هوای وی را داشته باشد.

جونگ کوک

بی‌تی‌اس گروهی که از شرق دور تا غرب آوازه‌اش پیچیده‌ است

جون جونگ کوک که بر روی صحنه‌‌ها با نام جوگ کوک شناخته می‌شود جوان خوش قد و بالای کره‌ای است که ۱۷۸ سانتی‌متر قد دارد. جونگ کوک به همراه مادر، پدر و برادر بزرگترش زندگی می‌کند و تحصیلات خود را در رشته هنر به پایان رسانده است.

جونگ کوک تنها عضو گروه بی‌تی‌اس است که علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از فعالیت حرفه‌ای خود در رشته موسیقی سابقه خوبی در بازی‌های هندبال داشت. جونگ کوک عاشق خوردن پیتزا است و گفته می‌شود که آشپز ماهری است. این چهره‌ جوان و سرشناس کره‌ای عاشق رنگ مشکی است و علاقه زیادی به دنیای آرایش و پوشاک دارد.

جالب است بدانید جونگ کوک به عنوان یکی از خواننده‌های خوش‌‌چهره‌ کره‌ای شناخته می‌شود و در سال ۲۰۱۷ در میان فهرست یک‌صد مرد خوش‌تیپ کره‌ای در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

جونگ کوک به دنبال دختری است که دست‌کم ۱۶۸ سانتی‌متر قدش باشد و از زیبایی نیز بهره‌ای برده باشد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران فرهنگ کره‌جنوبی هستید و اطلاعات خوبی را در خصوص گروه بی‌تی‌اس دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این اطلاعات مفید قرار دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با گروه «بی‌تی‌اس»؛ آسیایی‌هایی که دنیا را ترکاندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..