تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقبیح تکنیک‌های روان‌شناسانه برای آنلاین نگه‌داشتن کودکان

تقبیح تکنیک‌های روان‌شناسانه برای آنلاین نگه‌داشتن کودکان

به گزارش خبرآنلاین، این انجمن‌ها با توجه به تحقیقات اخیر درباره استفاده بیش‌ازحد از شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های ویدئویی و رابطه آن‌ها با افسردگی و مشکلات تحصیلی تأکید کردند که روانشناسان درگیر تاکتیک‌هایی هستند که ابتلای کودکان به مشکلات روحی بر اثر استفاده از فناوری را تسریع می‌کنند.{لینک}

به گفته آن‌ها تکنیک‌های روانشناسی در دهه گذشته بازاریابی و تبلیغات آنلاین را تحت تأثیر خود قرار داده است.

گروهی متشکل از 60 روان‌شناس،محقق، انجمن حمایت از کودکان با حضور در کمپینی در بوستون نامه‌ای را امضاء کرده تا در نشست سالانه انجمن روانشناسی آمریکا در سان‌فرانسیسکو قرائت شود.

فناوری از رایانه برای کشف و انگیزش رفتار آنلاین بهره می‌برد و روان‌شناسان با ورود به این عرصه مردم را به خرید محصولات ترغیب می‌کنند و این کار را به‌صورت خستگی‌ناپذیر انجام می‌دهند.

«بی.جی فوگ» از دانشگاه استنفورد از بخش تاریک تبلیغات و از دست رفتن حریم خصوصی و تشویق کاربران به استفاده مداوم از فناوری سخن می‌گوید که باعث می‌شود تا کودکان بیشتر آنلاین بمانند.

در نامه سرگشاده آمده است که مطالعات نشان می‌دهد افراط در ماندن در شبکه‌های اجتماعی باعث افسردگی و رفتارهای خودکشی آور می‌شود.

تقبیح تکنیک‌های روان‌شناسانه برای آنلاین نگه‌داشتن کودکان

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقبیح تکنیک‌های روان‌شناسانه برای آنلاین نگه‌داشتن کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..