تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرو: برای به اینجا آمدن با قدوس مشورت کردم

ایسنا: الحاجی گرو مهاجم جدید استقلال درباره پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما نمایش فوق‌العاده‌ای از خودش به جا گذاشت. از نتیجه به دست آمده راضی هستیم و به آینده استقلال در این فصل امیدواریم. فکر می‌کنم استقلال توانایی قهرمانی را دارد.

گرو: با قلبم برای استقلال بازی می‌کنم

وی افزود: جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی تجربه کردم. جو اینجا و تیم استقلال برای من به گونه‌ای است که فکر می‌کنم به خانه برگشته‌ام. سایر بازیکنان نیز با من خیلی صمیمی رفتار کردند به گونه‌ای که من احساس کردم به جمع خانواده‌ام برگشتم. استقلال خانه من است و به آن افتخار خواهم کرد.

گرو در پاسخ به این سوال که آیا درباره فوتبال ایران با سامان قدوس مشورت کرده بودی، تصریح کرد: من قطعا به این مشورت نیاز داشتم. البته خودم هم مطالعات زیادی درباره فوتبال ایران داشتم و می‌دانستم که جو بی‌نظیری خواهد داشت. من به یکی از بهترین تیم‌های آسیا آمده‌ام و به آن می‌بالم. بابت این انتقال و پوشیدن پیراهن استقلال خوشحالم. سامان نیز در شناخت من به فوتبال ایران کمک کرد و من خوشحالم از اینکه با ایرانی‌های بیشتری هم‌تیمی هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرو: برای به اینجا آمدن با قدوس مشورت کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..