تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه میزان از خاک«سویداء» آلوده به هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش است؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های سوری با حملات گسترده توانستند عناصر تروریستی را در شمال شرق استان سویداء عقب برانند و خود را به مناطق «الکراع، تلول الصفا، ظهره راشد، بئری النعیمه، السلاسل و بئرالصوت» برسانند.

چه میزان از خاک«سویداء» آلوده به هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش است؟

نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی در جریان درگیری‌های امروز حدود ۴۰ کیلومتر در عمق مناطق آلوده اشغالی پیشروی کردند؛ همزمان نیرو‌های متخصص یگان‌های مهندسی ارتش هم در حال حنثی سازی تله‌های انفجاری در مناطق تازه آزاد شده هستند.

نیرو‌های سوری در ادامه عملیات موفق شدند چند منطقه از جمله «تل سلیم، تلول زلاقیات، بئر الرصیعی، بئر الحرضیه، ارتفاع عطاف» را هم از اشغال هسته‌های خاموش داعش خارج کنند و به کنترل خود دربیاورند.

همزمان گروهی از عناصر تروریستی داعش درصدد بودند به منطقه «بئر النعیمه» نفوذ کنند، اما نیرو‌های سوری با هوشیاری توانستند تحرکات آنان را به طور کامل رصد کنند و پس از چند ساعت درگیری سنگین حملات را دفع کردند؛ در جریان درگیری ها، ۱۵ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

در حال حاضر، تروریست‌های داعش تعداد زیادی از نیرو‌های خود را در منطقه «بادیه الوعره» در شمال شرق استان سویداء متمرکز کرده اند و درصدد هستند حملات جدیدی را برای اشغال فرودگاه «خلخله» و مناطق حومه انجام دهند.

 با پاکسازی‌های صورت گرفته در یک هفته گذشته، فقط هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع از مناطق شرقی استان سویداء آلوده به هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش است؛ پیشتر مناطق تحت اشغال داعش هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع بود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

چه مساحتی از خاک استان سویداء به هسته‌های خاموش داعش آلوده است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه میزان از خاک«سویداء» آلوده به هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..