تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود OsmAnd+ Maps & GPS Navigation Full 3.1.4 – مسیریاب آفلا®

دانلود امروز 84+

آخرین آپدیت جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.1.4

دوست داشتن 25

یک مسیر یاب فوق العاده به همراه کامل ترین دیتابیس [کپی برداری ممنوع]

OsmAnd+ Maps & GPS Navigation Full v3.1.4 – کامل ترین مسیر یاب آفلاین اندروید همراه دیتابیس 4 گیگی
عرضه کامل ترین نسخه و کامل ترین دیتابیس برای اولین بار در سطح اینترنت [کپی برداری ممنوع]
فارسروید مثل همیشه بدون ادعا تقدیم میکند
تست شده با اجرای 100% آفلاین

OsmAnd+ Maps & GPS Navigation Full + Database از بهترین، کامل ترین و محبوب ترین برنامه های مسیر یاب و جی پی اس مخصوص دستگاه های اندروید است که با قیمت 7 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش و البته نسخه کامل اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! پس از معرفی برنامه مسیر یاب سایجیک این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند و پرطرفدار OsmAnd+ Maps & Navigation را برای سیستم عامل اندروید داریم که با آن قادر خواهید بود نقشه های شهرهای سراسر جهان و کشورها را با کیفیتی بالا در دیوایس اندرویدی خود مشاهده کنید . این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت نیز نقشه های کشورهای دلخواه را مشاهده کنید! OsmAnd+ با هدایت نوری و صدا این امکان را در اختیارتان قرار می دهد که به شکل های مختلف نظیر خودرو ، دوچرخه و عابر پیاده مسیرهای دلخواه را در دسترس داشته باشید! ما در فارسروید به صورت اختصاصی اقدام به آماده سازی این نرم افزار مسیر یاب با دیتابیس حدود 4 گیگابایتی کرده ایم که برای اولین بار در سطح اینترنت به اشتراک گذاشته شده است و مطمئنا نظرتان را جلب میکند و به قدرت زیاد فارسروید پی خواهید برد!

برخی از قابلیت های اصلی برنامه OsmAnd+ Maps & Navigation اندروید :

دارا بودن محیط کاربری ساده و یوزرفرندلی امکان دانلود و دریافت آخرین بروزرسانی نقشه ها امکان جستجوی مکان های مختلف از طریق آدرس و یا محل های رستوران ، هتل و یا موزه امکان دانلود نقشه ی شهرها و کشورهای دلخواه برای استفاده ی آفلاین چرخش خودکار نقشه با توجه به جهت حرکت و قطب نمای موبایل امکان دانلود نقشه های کشورها به صورت کامل و یا فقط جاده ها امکان به اشتراک گذاشتن مکان خود با دوستانتان به صورت آسان مسیریابی ویژه و حالت های مختلف صفحه نمایش برای دوچرخه سواری و عابر پیاده امکان تنظیم سرعت زوم در برنامه

اپلیکیشن قدرتمند OsmAnd+ Maps & GPS Navigation Full تمام کشورهای اروپای غربی و شرقی ، روسیه ، شمال و جنوب آمریکا ، آسیا ، ژاپن ، کره ، آفریقا و قطب جنوب و … را زیر پوشش خود قرار می دهد و با آن می توانید تجربه ی یک مسیر یابی دقیق را داشته باشید! ما امروز در فارسروید آخرین نسخه ی این برنامه را به همراه فایل دیتای نقشه های ایران و جهان برای شما کاربران آماده کرده ایم!

 تغییرات نسخه ی v3.1.4 :

* رفع باگ های برنامه و بهبود عملکرد

OsmAnd+ Maps & GPS Navigation Full

آموزش نصب و اجرای آفلاین اپلیکیشن :

1 – فایل فشرده را دانلود و استخراج کنید

2 – فایل های نصبی، دیتایس و پلاگین ها در پوشه های جداگانه برای دانلود عرضه شده اند

3 – فایل نصبی را نصب کنید، پوشه net.osmand.plus را در android/data حافظه داخلی دستگاه کپی کنید

4 – پلاگین ها را هم در صورت تمایل نصب کنید و در اخر برنامه را اجرا کنید و از ان لذت ببرید !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود OsmAnd+ Maps & GPS Navigation Full 3.1.4 – مسیریاب آفلا®»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..