تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سازمان ملل به حمله سعودی‌ها به دانش آموزان یمنی

خبرگزاری فارس: سازمان ملل امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای در پی حمله هوایی دیروز ائتلاف سعودی به صعده اعلام کرد، هرگونه‌ای حمله‌ای که مستقیما غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد، «جنایت جنگی» است.

در این بیانیه آمده است که «از طرف‌های درگیر در یمن می‌خواهیم که به قوانین بین المللی احترام بگذارند.»

به گزارش الجزیره، در ادامه بیانیه تاکید شده که «بیشترین قربانیان غیرنظامیان یمنی کسانی هستند که در حملات هوایی ائتلاف عربی به رهبری عربستان هدف قرار گرفته‌اند.»

سازمان ملل همچنین از طرف‌های درگیر در یمن خواست که جوانب احتیاط را برای هدف قرار نگرفتن غیرنظامیان رعایت کنند.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل نیز دیشب به نمایندگی از دبیرکل این سازمان بیانیه‌ای منتشر و جنایت ائتلاف سعودی در حمله به اتوبوس دانش‌آموزان در شهر «ضحیان» یمن را محکوم کرد.

به گفته «فرحان حق»، آقای «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواستار انجام «تحقیقات مستقل و فوری درباره این حادثه» است.

حمله دیروز(پنجشنبه) جنگنده‌های سعودی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان در شهر «ضحیان» استان صعده واقع در یمن به کشته شدن ۵۵ نفر و زخمی شدن ۷۷ نفر دیگر منجر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سازمان ملل به حمله سعودی‌ها به دانش آموزان یمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..