تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات آمریکا را تلافی می کنیم

وزارت امور خارجه ترکیه؛

وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد تحریم ها و فشارهای آمریکا تنها به روابط میان دو کشور آسیب می زنند.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای در ارتباط با تصمیم آمریکا به وضع تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم از این کشور اعلام کرد ترکیه از این لحظه به بعد درست مانند آنچه که تاکنون انجام داده است در مقابل تصمیمات آمریکا دست به اقدام تلافی جویانه می زند.

وزارت امور خارجه ترکیه با اعلام اینکه تحریم ها و فشارهای آمریکا تنها به روابط میان دو کشور آسیب می زنند. افزود خواستار آن هستیم که مسائل مورد اختلاف با دیپلماسی، گفتگو، حسن نیت و تفاهم دوجانبه حل و فصل شوند.

وزیر بازرگانی ترکیه نیز گفت ما از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می خواهیم به میز مذاکره برگردد؛ این موضوع می تواند و لزوما باید از طریق گفتگو و همکاری حل و فصل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات آمریکا را تلافی می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..