تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش قابل قبول اشکان دژاگه در پست جدیدتراکتور

اشکان دژاگه در نیمه دوم نخستین بازی اش با پیراهن تراکتورسازی، پست متفاوتی نسبت به نیمه اول داشت و پشت آنتونی استوکس بازی کرد تا به دروازه استقلال نزدیک تر باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، این ستاره فوتبال ایران که برای اولین بار با پیراهنی به غیر از تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی بازی کرد نمایش قابل قبولی داشت و به رغم بازی ضعیف هم تیمی هایش بارها برای مهاجمان تراکتور موقعیت ساخت که استفاده نشد.

نمایش قابل قبول اشکان دژاگه در پست جدیدتراکتور

دژاگه در نیمه اول به عنوان هافبک راست بازی می کرد و عملا از بازی خارج شده بود اما در نیمه دوم توشاک با تغییر پستِ او، تلاش کرد تا از اشکان دژاگه استفاده بهتری کند. دژاگه در نیمه دوم به جای هری فورستر، پشت آنتونی استوکس بازی کرد و در پست هافبک هجومی حضور پیدا کرد. همچنین علیرضا نقی زاده در راست و یوکیا سوگیتا در سمت چپ بازی کردند تا مشخص شود مربی انگلیسی هنوز در حال آزمایش و خطاست.

مهدی مهدی پور نیز هافبک دفاعی تراکتوری ها است. انتظار می رفت نقی زاده در پست هافبک دفاعی بازی کند اما در نیمه دوم چنین نبود. اشکان در نیمه اول لمس توپ بسیار کمی داشت. او همچنین سعی می کرد بدون کار اضافه توپ را به هم تیمی ها بسپارد و از مصدومیت اش هم خبری نبود. هافبک سابق فولام در اولین نمایشش برای تراکتور نشان داد که با این تیم هماهنگ نیست و برای تاثیرگذاری بیشتر به زمان نیاز دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش قابل قبول اشکان دژاگه در پست جدیدتراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..