تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ر اعتمادی: عکس های عاملان قتل منصور را چه کردیم! + تصویر

حجم ویدیو: 53.58M | مدت زمان ویدیو: 00:07:35

به گزارش گروه فرهنگی رکنا: اعتمادی بنیانگذار و سردبیر اولین مجله با مخاطب ویژه نسل جوان ایران بود. مجله جوانان از نشریات مؤسسه اطلاعات در سال های دهه چهل و پنجاه با سردبیری اعتمادی (۱۳۴۵–۱۳۵۹) به یکی از پرفروش‌ترین مجلات ایران تبدیل شد که فراتر از مرزهای ایران حتی در دیگر کشورهای فارسی‌زبان همانند افغانستان و تاجیکستان هواداران خود را داشت.

اعتمادی سردبیری مجله «جوانان» را نیز بر عهده داشت که در زمان مسئولیت او شمارگان این نشریه به حدود نیم میلیون نسخه رسید. «تویست داغم کن»، «گور پریا»، «برای که آواز بخوانم»، «ساکن محله غم»، «هشت دقیقه تا برهوت»، «گل بانو»، «دختر شاه پریان»، «گل تی تی»، «عالیجناب عشق»، «هزار و یک شب عشق»، «نسل عاشقان»، «هفت آسمان عشق»، «رنگ سرخ عشق» و «گنجشک‌های غم» از جمله آثار اوست. «سفر عشق سلطان ساوالان» نام آخرین کتابی است که او با حال و هوایی عرفانی نوشته است و در نمایشگاه کتاب امسال راهی بازار کتاب شد.»

وی بیشتر کتاب‌هایش را با نام مستعار ر. اعتمادی به چاپ رسانده‌است. او بیشتر شهرت ادبی‌اش را به خاطر سوژه‌های داستان‌های خود دارد. 

ر. اعتمادی یکی از معدود رمان نویسان معاصر ایرانی است که چندین نسل جوان ایران علی‌رغم همه محدودیت‌های چاپ کتاب هایش، بسیاری از کتاب‌های او را خوانده‌اند و می‌شناسند.

رکنا برای معرفی این پیشکسوت و انتشار تجربیات وی به گفتگو با او پرداخت.

ر.اعتمادی در آخرین قسمت از سری مصاحبه های خود با رکنا گفت: همواره براین باور بودم که نویسنده همانند یک درخت است و هر درختی نیز در زمین خودش رشد می کند، روزنامه نگاری در تمام دنیا به یک شیوه است و فقط در مسائل ملی متفاوت است اما با این حال متاسفانه من امروز آن روزنامه نگاری که باید وجود داشته باشد را نمی بینم. در دوره ما روزنامه نگاری هم با استانداردهای جهانی هم خوانی داشت و هم پر از رقابت بود، خبرنگار مدام در حال رقابت با رقبایش بود.
وی ادامه داد: زمانی که من خبرنگار روزنامه اطلاعات بودم در حقیقت خواب نداشتم و در تمام مدت نگران بودیم که روزنامه رقیب خبری داشته باشد که ما در زمینه کاری خودمان آن خبر را خورده باشم. بخاطر دارم زمانی که منصور، نخست وزیر در زمان شاه ترور Assassination شد سه نفر در ترور دست داشتند که مشهور نبودند، ساعت 10 صبح ما از اینحادثه Incident اطلاع پیدا کردیم و تا ساعت 11:30 باید عکس این سه نفر را پیدا می کردیم و ما توانستیم تا آن ساعت عکس آن ها را پیدا کنیم و در صفحه اول چاپ کنیم.
این روزنامه نگار و نویسنده پیشکسوت در ادامه بیان کرد: خبرنگار حوادث Accidents ما به گزارش کلانتری قانع نمی شد اما اکنون این گونه نیست. اکنون متاسفانه روزنامه های ما در دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب محدود شدند و هر دوی آن ها سیاسی هستند و در خصوص زندگی مردم عادی در آن ها چیزی نیست. زمانی که تلویزیون وارد زندگی مردم شد، این در حقیقت نفی روزنامه بود.
اعتمادی با اشاره به قدرت تلویزیون و کاهش تیراژ مطبوعات گفت: روزنامه نگاران در این خصوص راهی پیدا کردند که نام آن گزارش های تحقیقی بود و همین سبب زنده شدن دوباره روزنامه ها شد.

این قسمت آخرین قسمت از سری مصاحبه های رکنا با ر.اعتمادی است. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن را در شمال تهران می شناسید؟! / شهلا مجرد و فوق لیسانس است! + عکس و جزییات

بی حیایی مردانه با دختران و زنانی که کار می کنند! / گزارش تلخ + عکس

کثیف ترین اقدام زنان برای طلاق از شوهرانشان! +عکس

راز این جسد چاقو چاقو شده در جنوب تهران چیست؟!

زنان طلاق می گیرند تا پولدار شوند!

پشت پرده حمله خونین به پزشک سرشناس بیمارستان مدرس تهران + تصاویر

لیلای 60 هزار تومانی ! +عکس

دختر 15 ساله به اجبار عروس شد / وقتی با پسر خاله اش دیدم خشکم زد

فوری / انفجار بمب در مقابل بیمارستان سراوان

صاحب یک هتل در حمام اتاق 34 زن جوان دوربین مخفی جاسازی کرده بود / او فیلم ها را در سایت های مستهجن گذاشت!

ارتباط جنسی یک زن و مرد در پارکینگ دادگاه آنها را به دردسر انداخت +عکس

2 پیرزن 90 ساله همجنسگرا با هم ازدواج کردند! +عکس

پسر سخنگوی دولت با شکایت شوم زن جوان به دردسر افتاد! + عکس

دوست صمیمی زنم فقط با نگاه من تسلیم شد !

عشقبازی شنیع دختر و پسر در واگن اتوبوسی قطار جنجال به پا کرد +عکس

تجاوز به زن جوان در اتاق زایمان بیمارستان توسط پزشک شیطان صفت + عکس

تجاوز وحشیانه راننده اتوبوس به دختر 12 ساله در اردوی تابستانی + عکس

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ر اعتمادی: عکس های عاملان قتل منصور را چه کردیم! + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..