تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳مصدوم در تصادف در جاده پلدختر- خرم‌آباد

۳مصدوم در تصادف در جاده پلدختر- خرم‌آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ همایون بخشی  فرمانده انتظامی پلدختر گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری در جاده پلدختر - خرم‌آباد سه نفر مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در جاده پلدختر - خرم آباد حوالی پل روستای زیودار برخورد کرد.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: در این حادثه راننده سواری پراید و دو سرنشین آن مصدوم شدند و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر منتقل شدند.

سرهنگ بخشی افزود: کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی سواری پژو ۲۰۶ اعلام کرد.

انتهای پیام/م

تصادف در جاده پلدختر- خرم‌آباد ۳ مجروح بر جای گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳مصدوم در تصادف در جاده پلدختر- خرم‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..