تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی پدیده با گل دقیقه ۹۰

پیروزی پدیده با گل دقیقه ۹۰

ورزش > لیگ برتر - تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد با یک گل از سد صنعت نفت آبادان بگذرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم پدیده مشهد و صنعت نفت آبادان در جریان هفته سوم لیگ برتر با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.
این بازی که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، با حملات پی در پی پدیده از ابتدای بازی همراه بود ولی ضعف مدافعان صنعت نفت باعث نشد تا مهاجمان پدیده از فرصت‌های خود استفاده کنند.
در نیمه دوم هر دو تیم سعی کردند روی دروازه‌های یکدیگر موقعیت ایجاد کنند اما نتوانستند به گل برسند تا این‌که در آخرین دقیقه این دیدار امین قاسمی‌نژاد برای تیم پدیده گلزنی کرد و سه امتیاز این دیدار را به حساب تیم پدیده مشهد واریز کرد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی پدیده با گل دقیقه ۹۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..