تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 با این رژیم غذایی

این رژیم غذایی فرد را در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع دو قرار می‌دهد، زیرا فرایند کنترل سطح قند خون را متوقف کرده و بدن را در برابر انسولین مقاوم می‌سازد.

رژیم غذایی که ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می دهد

 نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد رژیم غذایی کتوژنیک خطر ابتلا به دیابت نوع دو را افزایش می‌دهد.

محققان در پاسخ به این پرسش که رژیم غذایی کتوژنیک می‌تواند برای سلامتی خطرزا باشد، اظهار داشتند: این رژیم غذایی فرد را در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع دو قرار می‌دهد، زیرا فرایند کنترل سطح قند خون را متوقف کرده و بدن را در برابر انسولین مقاوم می‌سازد.

رژیم غذایی کتوژنیک شامل میزان پایینی از کربوهیدرات‌ها و سطح بالایی از چربی است.

نیمرو،آووکادو،رژیم کتوژنیک

دیابت نوع دو به چالش فزاینده‌ای در جوامع مدرن تبدیل شده که علت دقیق ابتلا به این بیماری مشخص نیست.

گروهی از محققان سوئیسی در بررسی روی عوارض جانبی رژیم غذایی کتوژنیک دو نوع رژیم غذایی مختلف را روی موش‌ها آزمایش کردند. به گفته محققان، اگرچه رژیم غذایی کتوژنیک به عنوان رژیمی مفید برای سلامتی شناخته شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد این نوع رژیم غذایی ممکن است خطر مقاومت به انسولین و دیابت نوع دو را افزایش دهد.

بیشتر بدانید : از بین بردن سرطان و دیابت و کاهش وزن سریع با رژیم کتوژنیک

 بیشتر بدانید : خطرناک ترین رژیم های لاغری

بیشتر بدانید : کشتن سلول های سرطانی بدون شیمی درمانی

 گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع :isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 با این رژیم غذایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..