تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dancing Ball Saga : Music Tap 1.0.5 – بازی موزیکال فوق العاده “رقص توپ” اندروید + مود

دانلود امروز 26+

آخرین آپدیت جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.5

دوست داشتن 10

Dancing Ball! v1.0.5 + Mod – بازی موزیکال جالب و سرگرم کننده رقص توپ اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Dancing Ball Saga : Music Tap – رقص توپ بازی جدید، فوق العاده زیبا و منحصر به فرد در سبک بازیهای موزیکال – تفننی از استودیوی بازیسازی BoomBit Games خالق بازی مشهور Dancing Line برای اندروید است که مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم و نسخه اصلی و مودش را برای دانلود در اختیارتان قرار داده ایم تا برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Dancing Ball شما کنترل و هدایت توپ را بر عهده می گیرید و باید با تصمیم گیری و واکنش های سریع اقدام به تغییر جهت بکنید و از موسیقی فوق العاده زیبا در محیطی واقعا دوست داشتنی لذت ببرید! بازی شما در انواع و اقسام محیط های مختلف از جمله اقیانوس، جزیره، قلعه، کویر، غاز، زمستان و … صورت می پذیرد که در هر کدام از ان ها با ویژگی های مخصوص خودش روبرو میشوید! هر سطح از بازی Dancing Ball یک دنیای بزرگ از پیچ و خم ها را پیش روی شما قرار می دهد تا در دنیایی بزرگ و خاص بتوانید یکی از زیباترین بازیهای موزیکال اندروید را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای موزیکال هستید که واکنش های تفننی نیز چاشنی اش باشد بدون شک Dancing Ball با دارا بودن یک گیم پلی اعتیاداور و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند!

Dancing Ball

بازی Dancing Ball تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه؛ هر دو نسخه اصلی و مود بازی Dancing Ball توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده اند و ان را به همه شما گیمرهای دوستدار بازیهای خاص پیشنهاد می دهیم!

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید از جمله 2 مرحله جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dancing Ball Saga : Music Tap 1.0.5 – بازی موزیکال فوق العاده “رقص توپ” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..