تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ لاک سازگار با پوست دست شما

رنگ لاک مناسب پوست دست شما  انتخاب رنگ مناسب لاک

انتخاب رنگ مناسب لاک

در دهه اخیر رنگ لاکها و انواع مدل آنها در بازار دچار تنوع شده است. اما ما باید در خرید لاک دقت کافی داشته باشیم و از لاک های مرغوب و غیر سمی تهیه کنیم.حال با تنوع رنگی که در لاک ها وجو دارد باید ببینیم چه رنگ لاکی با چه رنگ پوستی سازگاری دارد و باعث زیبا تر شدن دستها می شود پس با ما همراه باشید.

رنگ مناسب لاک برای پوستهای مختلف

می توان رنگ لاک ها را از روی شیشه نیز تشخیص بدهیم چون هنگامی که رنگ آنها خشک می شود تغییری چندانی نمی کند.ما باید رنگ لاک را باتوجه به رنگ پوست دست ،رنگ لباس ،و مکانی که می خواهید در آنجا حضور پیدا کنید انتخاب کنید.

انتخاب رنگ مناسب لاک

انتخاب رنگ مناسب لاک

 رنگ لاک برای پوست روشن

پوست های روشن برای انتخاب رنگ لاک آزادی عمل بیشتری دارند.ولی به طور کلی رنگهایی مثل بنفش، صورتی ملایم و یا قرمز، روی پوست روشن شما جلوه عالی دارد. اگر پوست دست شما کمرنگ هست و به عبارتی رنگ پریده اس، بهتره از رنگهای آبی و سبز استفاده نکنید.

 لاک کرم پودری

لاک‌های بی رنگ یا رنگ پوست یعنی لاک‌هایی که تناژی از رنگ کرم پودری دارند و رنگ ناخنتان را به رنگ پوستتان نزدیک می‌کنند،برای بانوانی که پوست روشن دارند رنگ‌هایی در این تناژ مناسب‌تر است که بیشتر به صورتی نزدیک می‌شود تا بژ، چراکه رنگ بژ روی پوست روشن ممکن است به زردی بزند و زیبا به نظر نرسد.

 لاک قرمز با تناژ آبی

رنک لاک قرمز محض برای خانم های که پوست خیلی روشنی دارند رنگ ایده‌آلی به حساب می‌آید. حتما رنگ لاک را در آفتاب ببینید تا از میزان شفافیت آن مطمئن شوید. البته به کسانی که پوست روشن دارند توصیه می‌شود که سراغ لاک های قرمز با تناژی از آبی بروند، که پوست روشن آن‌ها را بیشتر به چالش می‌کشد.

انتخاب رنگ مناسب لاک

انتخاب رنگ مناسب لاک

 لاک صورتی روشن و جیغ

خانم های که رنگ پوست روشنی دارند انتخاب‌های بیشتری هم می‌توانند داشته باشند. هر رنگ لاک صورتی را می‌توانید امتحان کنید، از صورتی خیلی روشن و بی حال تا صورتی جیغ. اگر فکر می‌کنید صورتی خیلی هم رنگ شما نیست آن را در طرح لاک ناخن خود استفاده کنید و جادویش را ببینید.

 لاک یاسی

برای رنگ پوست روشن لاک یاسی که در واقع یکی از تناژهای بنفش است انتخاب مناسبی است، اما سراغ یاسی خیلی روشن نروید، یاسی خیلی روشن پوست شما را یخ زده نشان می دهد.

 لاک سرمه‌ای

استفاده از لاک سرمه ای نیز برای شما عزیزان پیشنهاد می شود اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوست روشن با زمینه ی گرم دارید می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب لاک

انتخاب رنگ مناسب لاک

 رنگ لاک برای پوست گندمی 

رنگ لاک مشکی و شکلاتی برای ناخن هایی که پوست دستشون گندمی هست خیلی زیبا میشه. و بهتره از رنگهای کمرنگ مثل صورتی های خیلی ملایم استفاده نکنید.

رنگ لاک بژ

پوست‌های گندمی برای تناژ بژ مناسب‌ترند، چراکه زردی بژ می‌تواند پوست سبزه را درخشان‌تر نشان دهد.

رنگ لاک قرمز نارنجی

اگر رنگ پوست شما گندمی است باید بدانید که شما می توانید از لاک قرمز با تناز نارنجی بروید و در مانیکور ناخن خود در کنار قرمز رنگ طلایی را هم قرار می‌دهد، که درخششی طبیعی به پوست می‌دهد.

رنگ لاک هلویی

کسانی که رنگ پوست  سبزه دارند می‌توانند سراغ تناژ هلویی از رنگ‌های گروه صورتی بروند. بهتر است یک رنگ لاک هلویی مات را انتخاب کنید، این رنگ برای پوست شما در فصل تابستان یک رنگ رویایی است.

رنگ لاک آبی آسمانی

رنگ لاک آبی آسمانی انتخاب جذابی خواهد بود . به یاد داشته باشید آبی آسمانی را انتخاب کنید که رنگ‌دانه‌های قوی داشته باشد تا رنگ پوست شما را بهتر جلوه دهد، به ویژه اگر زمینه‌ی پوست شما گرم است.

رنگ لاک بنفش انگوری

بنفش همیشه جای خودش را در پالت سایه چشم شما به عنوان کسی که رنگ پوستش گندمی است دارد، اما بهتر است آن را وارد ترکیب رنگ لاک و طرح ناخن هم بکنید. بهتر است از بنفش کم‌رنگ با سایه روشن‌های سفید فاصله بگیرید به جای آن سراغ بنفش قوی و پررنگ بروید که تقریبا به رنگ انگوری نزدیک می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب لاک

انتخاب رنگ مناسب لاک

 رنک لاک برای پوست تیره 

با انتخاب یک لاک با رنگدانه های قوی می توانید زیبایی پوست دست تان را دو چندان کنید.اگرچه بیشتر انواع رنگ لاک برای پوست تیره مناسب است، اما این رنگ‌ها می‌توانند بهترین انتخاب‌های شما باشند.برای پوستهای تیره هم رنگهای جیغ مثل قرمز و آبی توصیه میشه. لاک مشکی هم برای این پوسها مناسب هست.

رنگ لاک صورتی نئونی

صورتی یکی از انتخاب‌های مناسب رنگ پوست تیره در مورد رنگ لاک است، البته به شرطی که از صورتی روشن و لطیف فاصله بگیرید و سراغ یک صورتی پررنگ و غلیظ بروید. بهترین انتخاب برای زمینه‌ی طرح ناخن یا رنگ لاک، صورتی نئونی است.

رنگ لاک بادمجانی

رنگ پوست تیره برای هر تناژی از رنگ بنفش مناسب است، چه بنفش تیره و چه بنفش روشن. بهتر است سراغ رنگ بادمجانی بروید.

انتخاب رنگ مناسب لاک

انتخاب رنگ مناسب لاک

 لاک آبی کاربنی روشن

بهترین انتخاب برای کسانی که پوست تیره دارند این است که آبی کاربنی روشن را انتخاب کنند، اگر سراغ تناژهای روشن‌تری از آبی می‌روید بیشتر مواظب باشید، رنگی را انتخاب نکنید که هاله‌ی سفید آن زیاد باشد.

رنگ لاک شنی

برای کسانی که پوست تیره دارند ترکیب بژ و کرم حرف اول را می‌زند. بهتر است رنگ لاکی را انتخاب کنید که به رنگ شنی نزدیک می‌شود، این رنگ می‌تواند انگشتان شما را کشیده‌تر نشان دهد.

رنگ لاک قرمز یاقوتی

برای رنگ پوست تیره تمام تناژهای رنگ قرمز مناسب‌اند، اما قرمز غلیظ با رنگ‌دانه‌های قوی حرف اول را می‌زند. پس سراغ قرمز یاقوتی بروید و یک لاک براق را انتخاب کنید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ لاک سازگار با پوست دست شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..