تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"معاون بابا" براي رد گم كني پ&#

صراط:

همزمان با اولين سالگرد شهادت شهيد محسن حججي، علي رضايي فرزند دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با نوشتن متني احساسي و پر ايراد كه نام آنرا دلنوشته گذاشته است، ضمن ناديده گرفتن شعور مخاطب، سعي در ابراز همدردي با فرزند خردسال شهيد حججي نموده است
علي رضايي كه سالهاست در دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام مشغول به كار بوده و معاون پدرش محسوب مي شود در بخشي از اين نوشته خطاب به علي حججي سه ساله آورده است: "علی گلم! یه مشت آقا و آقازاده هاشون موندن که بعضی‌هاشون دارن تکلیف شون رو عمل می‌کنن اما امان از بعضی دیگه شون. می‌دونی عدالت خدا یعنی چی؟ یعنی تو یه کلمه من اسمم شده آقازاده. یعنی تو یه خانواده محترم به دنیا اومدم اما خودم هیچی نیستم. هیچی. حالا این کجاش عدالته؟ برات میگم عموجان
اینکه اگه من تو این خانواده نبودم اینقدر تهی و پوچ و بی خاصیت بودم که حتی نمی‌تونستنم یه روز دووم بیاورم و نابود می‌شدم. اصلاً از صحنه روزگار محو می‌شدم. حالا یه آدم ضعیف با کلی امکانات چه می‌کنه؟ همه رو خراب می‌کنه. حیف و میل می‌کنه. بعد کاخ‌نشین میشه و ماشین مدل بالا انواع ویلا و غیره. بماند علی جون."

به گزارش پایگاه خبری صراط، اين مانور نخ نما شده معاون ارتباطات و پژوهش دبيرخانه مجمع در حالي رقم مي خورد كه موج اعتراضات مردمي پيرامون وضعيت زندگي فرزندان مسئولين به راه افتاده و رسانه ها حساسيت بيشتري از خود نشان مي دهند اما در اين ميان رضايي ميرقائد تلاش مي كند تا با فرافكني به جاي پاسخگويي با وسط کشیدن پای خانواده شهدا و شهید حججی، خود را در جايگاه طلبكار قرار دهد.

رضايي كه با ادغام سه معاونت در يك معاونت خودش بر صندلي آن تكيه زده و آقازاده نادريست كه در جمهوري اسلامي معاون پدرش است در حالي از آقازادگي و كاخ نشيني و ماشين مدل بالا گلايه مي كند كه خود به لطف "معاون بابا" بودنش در يكي از گران قيمت ترين خيابان هاي شمال شهر تهران زندگي مي كند.

محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز هنوز هيچ شفاف سازي پيرامون انتصابات فاميلي در دبيرخانه مجمع خصوصا نشاندن فرزندش بر يكي از معاونت هاي مهم اين مجموعه صورت نداده است.

به گزارش صراط نیوز، در روزهايي كه كشور بحران هاي متعددي را سپري مي كند و مردم بعنوان جدي ترين مطالبه گران وضعيت زندگي مسئولين بدنبال شفاف شدن اوضاع آقازاده ها هستند، علي رضايي ميرقائد يا همان معاون بابا، براي به حاشيه بردن اوضاع پيرامون زندگي شخصي و كاري اش، دست به قلم شده و ترجيح مي دهد تا براي انحراف افكار عمومي خود را در قالب فردي كه فرزند شهيد حججي را درك مي كند نشان دهد.
با اين وجود فرار رو به جلوي تنها فرزند پسر محسن رضايي در شرايطي با يك نامه رقم خورده است كه وي و پدرش بسياري از اقوام و دوستان نزديك خود را در دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام استخدام كرده اند.

دلسوزي معاون بابا براي پسر خردسال شهيد محسن حججي در حاليست كه زندگي بنيامين رضايي فرزند علي رضايي نيز داراي حاشيه هاي بسياري است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"معاون بابا" براي رد گم كني پ&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..