تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ تند گواردیولا به فدراسیون فوتبال آرژانتین

سرمربی منچسترسیتی که به شدت از اظهارات اخیر چیکی تاپیا عصبانی است اعلام کرد که با او در رابطه با مربی‌گری در تیم ملی آرژانتین تماسی گرفته نشده است.

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از کلارین، چیکی تاپیا رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین در آخرین مصاحبه اش به پپ گواردیولا برای جانشینی خورخه سامپائولی در تیم ملی اشاره کرد. او گفت: امضای قراداد با سرمربی اسپانیایی سخت بود. برای او باید هزینه زیادی می‌شد و این قضیه شرایط را خیلی سخت کرده بود. برخی از سرمربیان بیش از سامپائولی دستمزد می‌گیرند.

گواردیولا در نشست خبری منچسترسیتی پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت: هیچ‌کس با من و نزدیکانم تماس نگرفت. از تاپیا ناراحتم که درباره دستمزدم صحبت کرد. رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین درباره شرایط من چیزی نمی‌داند. در هر صورت سرمربی آلبی سلسته باید یک آرژانتینی باشد و در حال حاضر مربیان خوبی وجود دارند.

سرمربی منچسترسیتی در پایان اظهار کرد: از صحبت‌هایی که در آرژانتین شد به شدت ناراحتم، به خصوص که اعلام کردند به خاطر دستمزدم امضای قرارداد با من غیر ممکن است. من با سیتی قرارداد دارم و باید در این تیم بمانم. این درست نیست که به خاطر دستمزد هدایت آرژانتین را بر عهده نمی‌گیرم. خوب نیست که مرا در یک وضعیت نامناسب قرار دهند چون نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

در حال حاضر هدایت تیم ملی آرژانتین را لیونل اسکالونی و پابلو آیمار بر عهده دارند. آن ها قرار است تا دسامبر در تیم ملی حضور داشته باشند و تاپیا سرمربی اصلی را در این زمان معرفی خواهد کرد.

اسکالونی و آیمار بامداد پنجشنبه به همراه تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین قهرمان تورنمنت لالکودیا شدند. دو سرمربی آرژانتینی به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده داشتند.

ایسنا 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ تند گواردیولا به فدراسیون فوتبال آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..