تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال انصارالله از تحقیق سازمان ملل درباره جنایت عربستان

انصارالله یمن روز جمعه از پیشنهاد 'آنتونیو گوترش' دبیرکل سازمان ملل متحد برای انجام تحقیق فوری و مستقل درباره جنایت حمله هوایی عربستان به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در استان صعده که در جریان آن 55 تن کشته شدند، استقبال کرد.

به گزارش ایرنا، 'محمد علی الحوثی' رئیس کمیته انقلابی مردم یمن در صفحه رسمی خود در توئیتر ضمن اعلام استقبال گروه انصارالله از درخواست گوترش، نوشت که این گروه آماده همکاری در این زمینه است.

الحوثی همچنین از درخواست برخی اعضای غیردائم شورای امنیت سازمان ملل متحد مانند سوئد، بولیوی، هلند، پرو و لهستان برای تشکیل نشست غیر رسمی شورای امنیت درباره جنایت صعده قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این جلسه نتایج ملموسی برای شهروندان یمنی درپی داشته باشد.

محمد عبدالسلام' سخنگوی جنبش انصارالله نیز پیشتر در واکنش به این جنایت عربستان و متحدانش در یمن گفت: متجاوزان با توجیه جنایت های خود، اوج حقارت و درماندگی را نشان می دهند.

این درحالی است که 'ترکی المالکی' سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، حمله روز پنجشنبه به این اتوبوس حامل کودکان را اقدامی مشروع خواند.

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی، 11 مردادماه گذشته نیز یک بیمارستان و بازار ماهی فروشان در بندر الحدیده را بمباران کردند که در جریان آن 52 غیرنظامی کشته و بیش از 100 تن دیگر زخمی شدند.

ریاض طی سه سال و نیم گذشته درگیر جنگی خونین در یمن بوده و مردم این کشور را پیوسته با انواع تسلیحات کشنده و غیرمتعارف هدف بمباران قرار داده است.

این اقدام علاوه بر تحمل خسارت های سنگین جانی و مالی برای عربستان، تاکنون هزاران کشته، میلیون‌ها آواره برجای گذاشته و وخامت اوضاع انسانی این کشور را تشدید کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال انصارالله از تحقیق سازمان ملل درباره جنایت عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..