تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن را در شمال تهران می شناسید؟! / شهلا مجرد و فوق لیسانس است! + عکس و جزییات

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: زن ۳۰ ساله‌ای به نام شهلا که با خودروی ریو محتویات خودروها را در شمال تهران به سرقت می‌برد، دستگیر و به ۳۵ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.در پی وصول چندین شکایت در هفته‌های گذشته به معاونت عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک مبنی بر این که خودروهای خود را در خیابان‌های محدوده قلهک پارک کرده بودند و به هنگام مراجعه متوجه به سرقت Stealing رفتن محتویات آن شدند، موضوع در دستور کار پلیس Policeقرار گرفت.
در بررسی یکی از این پرونده‌ها ماموران متوجه می‌شوند خانمی ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه هفته گذشته از خودروی ریو پیاده و به سمت خودروی ۲۰۶ می‌رود که در خیابان شریعتی نرسیده به پارک‌وی پارک بوده و پس از بازکردن خودرو وسایل آن را به سرقت می‌برد و با خودرویش متواری می‌شود.
پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی، متهمه در منزلش در دیباجی جنوبی دستگیر شد. در منزلش تعداد ۷۰ عدد عینک آفتابی اوریجینال، ۴۰ برگ مدارک‌های خودرو شامل بیمه‌نامه و کارت خودرو، ۲۵ عدد عابر بانک و مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان و بدلیجات و دسته کلید‌های بسیاری کشف شد.
متهمه در کلانتری بیان کرد که مجرد و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد است و سابق بر این در بیمارستانی در شمال تهران کار می‌کرده و به صورت تنها در منزلی که پدرش برای او تهیه کرده، زندگی می‌کند. ۵ ماهی است با خودروی ریو خود در ساعات ظهر حین پرسه‌زنی، از خودروهای پارک شده سرقت می‌کرده است و زمانی که داخل خودرو می‌رفت وسایلی که در آن بود اعم از وجوه نقد، مدارک شخصی و زینتی را به سرقت می‌برد.
در یکی از سرقت‌ها متهمه در خودروی سمندی را باز می‌کند و وقتی بیمه نامه خودرو را می‌بیند متوجه می شود مالک، خودروی خود را جلوی آپارتمان Apartment محل سکونتش پارک کرده و کلید خانه‌اش را نیز در خودرو جا گذاشته است. برای اطمینان از عدم حضور مالک در منزلش زنگ واحد را می‌زند و پس از آنکه کسی جوابگو نبود با بازکردن در ساختمان به طبقه سوم می‌رود و با اندختن کلید وارد خانه می‌شود و یک کیف مردانه که که داخل آن مدارک شخصی، مقادیری دلار و یورو بود را از جلوی آینه ورودی واحد بر می‌دارد و متواری می‌شود.
همچنین متهمه در شگردی دیگر پس از سرقت مدارک خودرو، ساعاتی بعد با مالکان تماس می‌گرفت و بیان می کرد که مدارکتان را در خیابان پیدا کرده‌ام و می‌خواهم به شما تحویل بدهم. مال‌باختگان نیز با توجه به وضعیت ظاهری متهمه و نحوه صحبت کردنش به او شک نمی‌کردند و بنا به درخواستش برای پیدا شدن مدارک به او مبلغی به عنوان شیرینی می‌دادند.
کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در توضیحات تکمیلی این خبر بیان کرد: متهم یک فقره سابقه سرقت محتویات خودرو دارد که به زندان Prison نیز رفته بود. در تحقیقات اولیه به ۳۵ فقره سرقت اعتراف و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. ضمن آن که با توجه به اظهارت سارق مبنی بر اینکه بیشتر سرقت‌ها را از خودروهایی می‌کرده که در آن باز بوده و رانندگان به هنگام خروج فراموش می‌کردند آن را قفل کنند از این رو لازم است شهروندان محترم توجه لازم را داشته باشند تا خودرویشان طعمه سارقان قرار نگیرد.

دستگیری دزد فوق‌لیسانس در شمال شهر تهران

دستگیری دزد فوق‌لیسانس در شمال شهر تهران

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بی حیایی مردانه با دختران و زنانی که کار می کنند! / گزارش تلخ + عکس

کثیف ترین اقدام زنان برای طلاق از شوهرانشان! +عکس

زنان طلاق می گیرند تا پولدار شوند!

پشت پرده حمله خونین به پزشک سرشناس بیمارستان مدرس تهران + تصاویر

لیلای 60 هزار تومانی ! +عکس

دختر 15 ساله به اجبار عروس شد / وقتی با پسر خاله اش دیدم خشکم زد

فوری / انفجار بمب در مقابل بیمارستان سراوان

صاحب یک هتل در حمام اتاق 34 زن جوان دوربین مخفی جاسازی کرده بود / او فیلم ها را در سایت های مستهجن گذاشت!

ارتباط جنسی یک زن و مرد در پارکینگ دادگاه آنها را به دردسر انداخت +عکس

2 پیرزن 90 ساله همجنسگرا با هم ازدواج کردند! +عکس

پسر سخنگوی دولت با شکایت شوم زن جوان به دردسر افتاد! + عکس

دوست صمیمی زنم فقط با نگاه من تسلیم شد !

عشقبازی شنیع دختر و پسر در واگن اتوبوسی قطار جنجال به پا کرد +عکس

تجاوز به زن جوان در اتاق زایمان بیمارستان توسط پزشک شیطان صفت + عکس

تجاوز وحشیانه راننده اتوبوس به دختر 12 ساله در اردوی تابستانی + عکس

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن را در شمال تهران می شناسید؟! / شهلا مجرد و فوق لیسانس است! + عکس و جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..