تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری صیادانی که پرندگان زنده گیری می کردند

دستگیری صیادانی که پرندگان زنده گیری می کردندمعاون اداره حفاظت محیط زیست جوانرود  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   گفت:مامورین یگان حفاظت محیط زیست جوانرود در حین گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی ،به دو نفر متخلف شکار که اقدام به زنده گیری سهره کردند مواجه شدند.

پویا سنجری گفت: این متخلفین در حال صید غیر مجاز بودند که از آنها تعداد 13 قطعه سهره طلایی و سایر ادوات صید کشف و ضبط شد .

سنجری افزود: پس از تشکیل پرونده برای این متخلفین و واریز مبلغ ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

معاون اداره حفاظت محیط زیست جوانرود بیان کرد: این پرندگان در زیستگاه خودشان رهاسازی و دوباره به آغوش طبیعت بازگشتند.

انتهای پیام/ز

رهاسازی 13 قطعه سهره طلایی درطبیعت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری صیادانی که پرندگان زنده گیری می کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..