تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوه قضائیه نظارت جدی و برخوردی قاطعانه داشته باشد/دولت بسته‌های تکمیلی برای رفاه حال مردم ارائه کند

قوه قضایه باید نظارت جدی و برخورد قاطعانه داشته باشد/دولت بسته‌های تکمیلی برای رفاه حال مردم ارائه کندآیت الله سعیدی گفت: فرار غارت‌گران بیت‌المال قابل تحمل نیست،قوه قضائیه باید نظارت جدی و برخوردی قاطعانه داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله  سعیدی امام جمعه قم  ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار کرد: برای مردم قابل تحمل نیست که هر چند وقت یک بار شاهد تاراج بیت‌المال و فرار غارت‌گران بیت‌المال باشند، قوه قضاییه باید نظارت جدی و برخورد قاطعانه داشته باشد.

وی افزود: مردم عزیز ایران بسیار منصف و صبور و نظام و انقلاب‌دوست و مطیع رهبر معظم انقلاب هستند ولی از برخی مسئولان گله‌مند هستند و از جمله گلایه این است که برخی دستگاه‌ها با قوانین خود سبب مشکلاتی شدند. باید مراقب باشیم و خدا را در نظر بگیریم و رفاقت‌ها و خط و خطوط سیاسی را کنار بگذاریم و برای امام و خون شهدا و رهبری مظلوم با افرادی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند، برخورد کنیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی، آمریکا را متزلزل کرده است، بیان کرد: جبهه مقاومت اسلامی شکست‌های سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده ‌و این جایگاهی که جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت مدیریت مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: راه‌حل غلبه به نابسامانی‌های اقتصادی تولید پیوسته، حفظ اقتدار ملی، خدمت بیشتر به مردم، حفظ انسجام و وحدت ملی، تقویت روحیه انقلابی، امید‌بخشی به جامعه، اجرای سیاست اقتصاد‌مقاومتی و به‌کارگیری مسئولانی است که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارند.

وی گفت: مسئولان ارشد نظام نباید تصور کنند که تحریم‌های آمریکا دلیل اصلی اوضاع اقتصادی و مشکلات کشور است، 40 سال است که از سوی آمریکا تحریم شدیم و ملت ایران نشان داده ‌که این تحریم‌ها علیه ایمان و عزت آن‌ها کارساز نیست.

خطیب جمعه قم افزود: منشاء نابسامانی‌های اقتصادی، ‌ضعف مدیریت اقتصادی وباورمند نبودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و گره زدن منافع ملی به بیگانگان است، برای چیره‌شدن به ضعف اقتصادی نیازمند وحدت و همدلی مسئولان حول‌محور ولایت و عزم جدی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد‌مقاومتی هستیم.

وی  با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه تصریح کرد: گرانی سرسام‌آور و رکود سبب مشکلات سختی برای ملت ایران شده است و انتظار می‌رود رئیس‌جمهور و مسئولان به جای نگاه و توجه به خارج برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: دولت باید از اقتصاددان‌های ماهر استفاده کرده و بسته‌های تکمیلی برای رفاه حال مردم ارائه کند، از قوه قضائیه انتظار می‌رود که اخلال‌گران بازار را به اشد مجازات برساند، نخبگان حوزه و دانشگاه و همه مردم خواستار برخورد جدی و قاطعانه با اخلال‌گران اقتصادی هستند.

امام جمعه قم  گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و مجلس و قوه مجریه باید به فکر کنترل حجم نقدینگی بالا و استقلال بانک مرکزی از قوه مجربه و همچنین به فکر محرومان جامعه باشند چون گرانی فشار سختی به مردم آورده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود  با اشاره به فرا رسیدن سال‌روز شهادت امام جواد‌(ع) افزود: از امام جواد‌(ع) روایت شده است که کسی که راه رشد و ترقی را از انسان پنهان می‌کند دشمن وی است.

آیت الله سعیدی با اشاره به سالروز ازدواج امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) تصریح کرد: جوانان باید در امر ازدواج آسان و زندگی عزت‌مندانه و خانم‌ها در زمینه فرزندداری از امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگوگیری کنند.

انتهای پیام/ ش

سخنان آیت الله سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوه قضائیه نظارت جدی و برخوردی قاطعانه داشته باشد/دولت بسته‌های تکمیلی برای رفاه حال مردم ارائه کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..