تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشانه‌هاي افراد داراي اختلالات رواني در روابط متقابل

نشانه‌هاي افراد داراي اختلالات رواني در روابط متقابل

خبرگزاري آريا –
اختلالات رواني
افرادي که اختلالات شخصيتي دارند براي ارتباط برقرار کردن با ديگران مشکل دارند‎
يک روانشناس گفت: افرادي که دچار اختلال رواني هستند، معمولا به طرف مقابلشان القا مي‌کنند که از آنها برتر و بالاتر هستند.
اسماعيلي متخصص و روانشناس اظهار کرد: افرادي که اختلالات شخصيتي دارند براي ارتباط برقرار کردن با ديگران مشکل دارند. همين امر باعث پردردسر شدن روابط آنها مي شود و شريک زندگي افرادي که دچار اختلال رواني هستند، معمولا دچار زخم هاي احساسي و فيزيکي مي‌شوند.
وي افزود: براي بسياري از افراد فهميدن اينکه طرف مقابل از نظر رواني سالم يا دچار اختلال شخصيتي است، کار دشواري محسوب مي شود.
اسماعيلي با اشاره به علامت هاي هشدار دهنده افرادي که اختلال رواني دارند، بيان کرد: ‌علامت هايي وجود دارد که نشان مي دهد طرف مقابل دچار اختلال رواني است. افرادي که دچار اختلال رواني هستند معمولا به طرف مقابلشان القا مي کنند که از آنها برتر و بالاتر هستند؛ در چنين روابطي طرف مقابل معمولا احساس حقارت، بي ارزش بودن و کم بودن مي کند.
وي با بيان اينکه تشخيص اختلالات رواني تنها توسط پزشک امکان پذير است، گفت: اين افراد بعد از گذشتن مدتي کوتاه هيجان اوليه، رغبت و احترام خود را نسبت به طرف مقابل از دست داده و رفتاري آزار دهنده پيدا مي کنند. خيلي از آنها مدام رابطه را قطع کرده و دوباره شروع مي‌کنند.
همچنين بي احترامي ها خيلي زود جاي خود را به سوء استفاده و آزار مي دهد و طرف مقابلشان به يک قرباني در رابطه تبديل مي شود.
اين روانشناس در ادامه تصريح کرد: در اين افراد مقصر کردن ديگران کاملا عادي است و هنگامي که نمي توانند با دروغ و فريب روي يک خطا و مشکل سرپوش بگذارند، آن را به عنوان يک اشتباه و سوء تفاهم قلمداد مي کنند‌ تا از خود رفع تکليف کنند.
وي گفت: افرادي که دچار اختلالات رواني هستند به شدت نسبت به خود حساس هستند و اين حساسيت از احساس ناامني آنها سرچشمه نمي‌گيرد. آنها هيچ علاقه اي به خشنود کردن ديگران ندارند و دليل اين رفتار آنها اعتقادشان به برتر بودن خودشان است.
اين روانشناس تاکيد کرد: براي افرادي که اختلالات رواني دارند، هميشه بايد يک برنده و بازنده وجود داشته باشد زيرا برنده شدن براي آن ها خيلي مهم است و آنها به ندرت مي پذيرند که در سطحي پايين تر از سايرين قرار گيرند.
منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشانه‌هاي افراد داراي اختلالات رواني در روابط متقابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..