تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت مسئولان از حدادعادل/ کسالت برطرف شده‌است

عیادت مسئولان از حدادعادل/ کسالت برطرف شده‌است

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت عیادت کرد و در جریان روند بهبودی وی قرارگرفت.

دبیرمجمع تشخیص در این ملاقات ضمن آرزوی سلامتی کامل، اظهار امیدواری کرد تا بزودی وی در جلسات مجمع حاضر شود.

همچنین علی مطهری نائب رئیس مجلس، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سید کمال خرازی، محمدباقر قالیباف، مهدی چمران و برخی نمایندگان مجلس دهم و نمایندگان ادوار و شماری دیگر از مسئولین نظام از حدادعادل عیادت کردند.

حدادعادل که از چندی پیش دچار کسالت شده بود، دوران نقاهت خود را طی می‌کند و به گفته پزشکان مشکل حادی ندارد.

گفتنی است کسالت پیش آمده برای وی رفع شده و تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد.

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت مسئولان از حدادعادل/ کسالت برطرف شده‌است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..