تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از مچ‌بندی که سلامت بدن را تضمین می‌کند تا رباتی که دست سوم انسان می‌شود

دست سوم برای انجام فعالیت‌های مختلف طراحی شد

به تازگی محققان موفق به طراحی اعضای مصنوعی برای بدن شده‌اند که به کمک افراد معلول و ناتوان می‌آید و آنها را در انجام پروژه‌های سخت یاری می‌رساند. این اعضای مصنوعی که در قالب بازی رباتیک مکانیکی هستند در کنار دست افراد قرار می‌گیرند و در مواقع حساس و ضروری به کمک آنها می‌آیند یعنی هنگامی که لب‌تاپ شما در حال افتادن است و یا زمانی که می‌خواهید چند کار را با یکدیگر انجام دهید، این دست سریعا وارد عمل می‌شود و کار شما را انجام می‌دهد.

دستگاهی که حرکات بدن را به برق تبدیل می‌کند

به تازگی گروهی از مهندسان توانسته‌اند دستگاهی را تولید کنند که حرکات بدن انسان را به برق تبدیل می‌کند، یعنی شما به کمک این دستگاه و با راه رفتن می‌توانید تلفن همراهتان را شارژ کنید و یا چراغ قوه مخصوص را روشن کرده و از نور آن استفاده کنید.

مچ‌بندی که گلبول‌های خون را می‌شمارد

محققان موفق به تولید مچ‌بندی شده‌اند که سلامت افراد را اندازه گیری می‌کند و اطلاعات مربوط به گلبول‌های خون را به دست می‌آورد؛ این دست‌بند قابلیت این را دارد که نبض و ضربان قلب را اندازه گیری کند و جدیدترین و جزئی‌ترین علائم حیاتی بدن هر یک از افراد به آنان خبر دهد.

این مچ‌بند از  حسگر‌های مخصوصی تشکیل شده است که حتی می‌توانند باکتری‌های بدن و تعداد گلبول‌های خون را هم بشمارند.

به گفته مخترعان این مچ‌بند می‌تواند از ابتلای افراد به سرطان خون جلوگیری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از مچ‌بندی که سلامت بدن را تضمین می‌کند تا رباتی که دست سوم انسان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..