تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ رژ لب را سازگار با پوست تان تعیین کنید

رژلب مناسب بارنگ پوست رنگ رژلب سازگار با پوست

رنگ رژلب سازگار با پوست

امروزه با تنوع رنگ رژلب ها روبرو هستیم انتخاب را برای خانم ها سخت می کند.شما عزیزان برای اینکه پوستی شاداب و سرحال داشته باشید باید در انتخاب رژلب دقت کافی را داشته باشید. بنابراین در نسیم فان با ما همراه باشیدتا رنگ رژلب سازگار با پوست تان را بیابید.

 انتخاب رژلب مناسب

برای انتخاب رژلب باید رنگ پوست خود تان را بشناسید. اگر رگ های داخل مچ دست تان بنفش یا آبی بود یعنی ته رنگ پوست تان سرد است اما اگر این رگ ها سبز بودند نشان میدهد ته رنگ پوست شما گرم است.پس با انتخاب درست زیبایتان دو برابر می شود

رنگ رژلب سازگار با پوست

رنگ رژلب سازگار با پوست روشن یا سفید

رنگ رژلب پوست های روشن و سفید

خانم هایی که پوست روشنی دارند معمولا احساس رنگ پریدگی میکنند از این رو بهتر است رژلب های صورتی و هلویی که ملایم هستند استفاده کنند، اگر رژلب های پررنگ تر دوست داشته باشید میتوانید از رژلب قرمز هم استفاده کنید.

افراد با رنگ پوست سفید و مو های بلوند بهتر است که از رنگ های گرم مانند قهوه ای استفاده نمایند این رنگ ها به صورت شما جذابیت و زیبایی بیشتری می بخشد. رنگ های بژ و صدفی و صورتی هم از رنگ های مناسب رژ لب برای افراد با پوست سفید می باشند.

رنگ رژ لب سارزگار با پوست سفید یا روشن

رنگ رژ لب سارزگار با پوست سفید یا روشن

رژ لب ها با طیف قرمز و زمینه آبی برای این رنگ پوست ها بسیار انتخاب خوبی هستند. طیف های نارنجی رژ لب برای افراد با پوست روشن هرگز انتخاب خوبی نمی باشند.

رنگ صورتی کم رنگ و پر رنگ از برترین رنگ های رژ لب برای افراد با پوست روشن هستند.

این رنگ را می توانید برای مجالس عصرانه انتخاب نمایید. رنگ های قهوه ای نزدیک به رنگ های شکلات و قهوه برای خانم ها با پوست روشن از بهترین انتخاب ها می باشند.

رنگ رژلب سازگار با پوست

رنگ رژلب سازگار با پوست گندمی

رنگ رژلب پوست های گندمی 

اگر پوست گندمی دارید رژلب های شرابی، نارنجی، بنفش و مسی برای شما مناسب اند و زیبایی پوست تان را بیشتر میکنند. رژلب هاب ارغوانی و تمیشکی نیز زیبایی شگفت انگیزی به شما میبخشند.

رژ لب ها با  طیف قرمز برای افراد با پوست گندمی بسیار مناسب هستند. بهترین رنگ رژ برای افراد با پوست گندمی رنگ قرمز با زمینه آبی است با این رنگ های رژ لب پوست شما روشن تر به نظر می رسد.

رنگ رژلب سازگار با پوست گندمی

رنگ رژلب سازگار با پوست گندمی

رژ لب ها قهوه ای برای افراد با پوست گندمی مناسب نیستند و بهتر است که شما از این رنگ های رژ لب کمتر استفاده نمایید طیف قهوه ای رژ لب چهره شما را بی حوصله نشان می دهد. بهترین رنگ طیف قهوه ای مشابه رنگ قهوه یا کاراملی تیره با زمینه صورتی است.

رژلب بل طیف صورتی ، پوست های گندمی را زرد نشان می دهد ولی اگر شما علاقه دارید که از این رنگ های رژ لب استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما صورتی گرم با پایه آبی است.

افراد با پوست گندمی و موهای تیره و قهوه ای بهتر است که از رنگ های قرمز و نارنجی و جگری استفاده نمایند این رنگ های رژلب تضاد زیبایی را با رنگ تیره مو های شما ایجاد می کنند.

رنگ رژلب سازگار با پوست تیره

رنگ رژلب سازگار با پوست تیره

 رنگ رژلب برای پوست های سبزه و تیره

افراد با رنگ پوست تیره و برنزه بیشترین حق انتخاب را برای رنگ رژ خود دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ استفاده کنند.رنگ های گوجه ای و شکلاتی و انواع رنگ های قرمز و نارنجی برای افراد با پوست تیره از برترین انتخاب ها می باشند. رژلب به رنگ های بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، زرشکی و … برای خانم های سبزه بسیار مناسب اند.

طیف قهوه ای تیره که به رنگ شکلات و قهوه نزدیک است برای افراد با پوست برنزه بسیار مناسب است.رنگ های قرمز قهوه ای و خرمایی برای افراد با پوست برنزه هرگز انتخاب خوبی نمی باشند.

اگر شمادوست دارید که از رنگ های قرمز رژ لب استفاده کنید بهتر است که طیف قرمز رژ لب شما صورتی و یا قرمز تیره باشد.

رنگ های قرمز و نارنجی با پایه صورتی را هرگز استفاده نکنید زیرا این رنگ ها پوست شما را تیره تر می کنند.

رنگ رژلب سازگار با پوست تیره

رنگ رژلب سازگار با پوست تیره

خانم ها با پوست قهوه ای می توانند از رنگ های صورتی تیره استفاده نمایند. علاوه بر طیف صورتی می توانید از انواع رژ لب ها با رنگ هلویی و پرتقالی استفاده کنید. رنگ های قرمز و جگری و نارنجی به افراد با پوست قهوه ای زیبایی و جذابیت فوق العاده ای می دهد.

طیف صورتی رنگ برای خانم ها با پوست برنزه با زمینه قرمز بسیار مناسب هستند و بهترین رنگ برای این رنگ پوست ها صورتی با پایه بژ است.

رنگ های قرمز و نارنجی با پایه صورتی هرگز انتخاب خوبی برای این افراد نمی باشند.

از همه رنگ های قهوه ای افراد با با پوست برنزه با زمینه قرمز می توانند استفاده کنند.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ رژ لب را سازگار با پوست تان تعیین کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..