تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایین آمدن رحم در بارداری، احتیاجی به سرکلاژ هست؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من یه هفته ای می شه که به لکه بینی افتادم که تشخیص دادن از عفونت و سونوگرافیم اون موقع خوب بود. در هفته ۲۱ بارداری  الان دو سه روزه رنگ ترشحاتم زرد مایل به نارنجی هست از اون قهوه ای و قرمز بودنش خیلی خیلی کم شده ، دیروز رفتم دکتر چون تا دیروز من هیچ قرص یا دارویی مصرف نمی کردم نه بابت عفونتم نه لکه بینی هام دیروز رفتم یه دکتر دیگه و رنگ ترشحاتم و دید و خلاصه بهم آموکسی‌سیلین داد و قرص ایزوکسوپرین که هر ۸ ساعت مصرف کنم اون خانم دکتر گفت دهانه رحمت اومده پایین و نرم شده البته هنوز باز نشده اون قرصم داد برای جلوگیری از زایمان زودرس اون میگفت استراحت کن اتفاقی نمیوفته ولی من می ترسم می خواستم بدونم نمیشه سرکلاژ کنم ؟! یا داروهایی که دادن کافیه و درسته نمیخوام فرصت و از دست بدم اگه می شه کاری کرد و این که جایی برای امیدواری هست ؟! چقدر می تونم دووم بیارم من درد خاصی ندارم فعلا 
 

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز شما تهدید به سقط و زایمان زودرس هستید. استراحت بیشتری داشته باشید و از تماس جنسی خودداری کنید و تحت نظر دقیق متخصص زنان و زایمان باشید. سرکلاژ در 20 هفته انجام نمی شود، بنابراین سعی کنید با استراحت و نظارت دقیق متخصص زنان حاملگی را به پایان برسانید.اگر شاغل هستید باید مرخصی استعلاجی بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایین آمدن رحم در بارداری، احتیاجی به سرکلاژ هست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..