تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایش کم خونی در بارداری، لزومی داره؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من به امید خدا هفته 32 بارداری هستم. از هفته 12 که آزمایش دادم دیگه آزمایشی برای بررسی کم خونی ندادم. دکتر هم ننوشت ولی دیدم برای خیلیا هفته 24 نوشته که خیلیا هم کم خون شده بودن و به قرص آهن بیشتر نیاز داشتن! لازمه برم آزمایش بدم؟ در ضمن من از اول بارداری لبام به شدت خشک می شه، قبلش هم می شد ولی الان بیشتر شده، ممکنه نشونه کم خونی باشه؟   

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:

همراه گرامی در حاملگی نرمال معمولا در 3 ماهه دوم بارداری ممکن است هموگلوبین خون کاهش یابد، به این دلیل بین هفته 24 تا 28 توصیه می شود مقدار هموگلوبین و قند خون و آزمایش ادرار مجدد چک شود. توصیه می شود جهت مراقبت بارداری به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایش کم خونی در بارداری، لزومی داره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..